Hoi lieve molloten!
Wat leuk, een nabeschouwing sub-board. Goed idee! Ik denk dat onze podcast, Trust Nobody, hier wel past. Luisteraar Peter wees ons op dit nieuwe onderdeel van het forum. Ik, Nelleke, lurk hier op het forum al jaren en noem jullie ook regelmatig in de podcast, dus het wordt wel eens tijd om ons voor te stellen.
Samen met Elger en Mark maak ik al twee seizoenen een podcast over Wie is de Mol (en De Mol) onder de naam Trust Nobody. Begonnen als hobby en uit liefde voor het programma, compleet uit de hand gelopen en daarom alleen nog maar nóg leuker en nóg meer liefde voor dit programma.
Iedere podcastaflevering (en die kan bij een interessante WIDM aflevering wel eens bijna 2 uur duren) bespreken we alles wat we gezien hebben: opdrachten, kandidaten, bondjes, verdacht gedrag, etc. Drie vrienden die keihard nerden en puzzelen, dat is het eigenlijk.
Je vindt de podcast in alle bekende podcasts-apps en op
trustnobody.nl. We hebben al een 0-aflevering gemaakt over de kandidaten en het land, dus er valt al wat te luisteren.
We kunnen niet wachten tot het nieuwe seizoen eindelijk van start gaat. Veel plezier met de mollenjacht!