O, o, o; wat heeft iedereen toch hoog en verdacht geboden , maar....;
6700 Euro... draagt de Mol zó over uit de kas aan Art!
*Heerlijk om te zien!*
En ik ben dus zeer benieuwd of de mol hier misschien nog wel 'meer dan normaal' overdraagt aan Art. Zodra ik de hi-res versie van aflevering 4 heb ga ik eens kijken of er iets te ontdekken valt. Wat me in elk geval direct opviel was het inzoomen op het flapperende vijftigje met gele markering. Precies zo'n vijftigje dat Jeroen pakte bij de duinestafette en waarvan hij zei dat het een tientje was. In combinatie met de volg-het-gele-geldspoor-naar-Jeroen-hint uit de papermill vind ik het op z'n minst het onderzoeken waard.
Jammer genoeg begint de achternaam van Jerommeke niet met de letter 'C'. (Boehoe, ik snik maar vast vooruit).
Bij Jerome Sea ('C') in the Fight wel.
Is het niemand opgevallen hoe vaak we al van veraf naar het water hebben lopen staren? Uit aflevering 3 is een mooi shot van Jochem die zijn hand boven zijn ogen houdt, tegen de zon, en naar de zee in de verte tuurt. Kustlijnen, walvissen in open zee, zonsondergangen op het strand...
Ik persoonlijk snap niet dat iedereen dat als onsmakelijk ervaart. Een geaardheid zegt toch ook iets over iemand? Is niks negatiefs. Daarnaast kan een homo zich, juist als homozijnde, soms inzetten voor de homogemeenschap. Dat is toch juist iets positiefs, om daarna te verwijzen? Ik, als hetero-vrouw hou van homo's (kijk zelfs het Songfestival in homo-café's) en van mij mogen ze daar best naar verwijzen (als een mol homo is) ik snap die weerzin daarover bij kijkers niet echt.
Weerzin? Ik ben juist enorm voor homo-acceptatie. Het is meer dat ik het apart vindt als men erop zou focussen. Bij Sanne gaan ze immers ook geen verborgen hints naar heteroseksualiteit geven. Ik vind het vooral onnodig, het wekt bij mij de indruk dat het zelfs anno 2017 in Nederland nog noemenswaardig is als iemand op hetzelfde geslacht valt. Het irriteerde me destijds ook mateloos toen Ireen Wüst continu in interviews naar haar geaardheid werd gevraagd toen ze een keer iets met een vrouw had gehad. Dat gaat niemand een moer aan, maar blijkbaar is het erg nieuwswaardig. Dat zegt mij dat het nog steeds niet volkomen geaccepteerd is. Maar misschien heb je gelijk en doe ik hier veel te zwaaropdehand over, ik zal er verder over ophouden.