@JPMOL Remco Rhee heeft een twitterstilte van 7 mei tot 17 juni, hij is geen fanatieke twitteraar maar hij tweet iig niet in de opname periode en ik kwam hem tegen op facebook, hij is onlangs vrienden geworden met art en jp. Op de een of andere manier link ik dat dan meteen aan wie is de mol, zou ook toeval kunnen zijn natuurlijk
Jan willem Roodbeen heeft inderdaad ook twitterstilte, en zou idd een hans (s9) gevalletje kunnen zijn. Verband tussen hem en widm is redelijk makkelijk te leggen.
Maar op Freek na weet ik nog geen mannen zeker verder
Eva Keune is idd een lid van het widm-team, ze begeleidt de kandidaten. Dus ze zal niet meedoen als kandidaat, ze is ook niet bekend verder.
Het is best moeilijk, vorig jaar had je Janine (tuurlijk was dat negatief nieuws maar toch) waardoor je bij haar twitter dingetjes kon halen, ik heb toen 6 van de 10 geraden door alleen haar twitter al....
Dit jaar denk ik Freek zeker te weten, dus ben vooral op zijn twitter aan het focussen. Maar hij volgt redelijk veel mensen dus grote kans dat mochten er kandidaten bij zitten die hij volgt, hij die misschien al vanaf het begin volgt dat hij actief is op twitter. Dan kun je blijven zoeken haha
Maar als jullie nog namen hebben, kom maar op. Kunnen we door blijven puzzelen.
Die 6 maanden duren eeeeeeeeeuwig