Mij lijken meer onbekende nederlanders ook wel leuk, die toch wel ergens goed in zijn. Zelf ben ik nogal groot fan van de spits columns op woensdag van Katinka Polderman, ze heeft een eigen scrhijfstijl. Ook lijkt mij iemand met veel schrijftalent (geen televisietalent) ook wel mooi en daarbij denk ik aan Saskia Noort, die toch maar weer goede boeken uit weet te brengen.
Verder zou ik ook graag Amber Teterissa willen zien die een rol vertolkte in Kees & Co maar daarnaast ook veel andere dingen doen. Daarover gesproken, zou Rick Hoogendoorn als ouwe rot ook niet misstaan in een kandidatenlijst.
Er zijn ook zeker personen waar ik niet op hoop en daarbij denk ik aan Britt Dekker en Ymke Wieringa. Laat hen maar naar de Saboteurs gaan op de commercielen.
Ook zie ik graag Ron Boszhard verschijnen. Maar als ik ook een kandidaat moet aandragen die ook eens mol zou kunnen zijn zou ik het houden op een goede cabaretier. Daarbij kan je denken aan een Jochem Myjer, Najib Amhali maar ook Jörgen Raymann zou een toffe mol kunnen zijn. Kunnen veel met grapjes af komen maar tegelijkertijd serieus blijven.