Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137094 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #160 Gepost op: 16-01-2010, 10:48:14 »
Het is te makkelijk om nu een opmerking over de huidskleur van Milouska te maken XD
Nee, maar het broekpak vind ik wel vrij frappant. Stiekem. [/tunnel]
Die huidskleur is ook niet ter sprake gekomen. Het was een misvatting van Roderick die hem onbedoeld op het goede spoor zette.

Waarop baseer je dit vermoeden, Bodejos? Heeft het eventueel iets te maken met de verhouding tussen het aantal afleveringen en het aantal afvallers (7 in principe) van deze reeks? Of is het louter op het gevoel? ;)
het is het moment in de serie die mij dit doet vermoeden. Er zullen vrijstellingen zijn, die waren er tot nu toe altijd wel. Het eerste moment daarvoor ligt doorgaans in het begin van de serie.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 16-01-2010, 11:31:19 »
het is het moment in de serie die mij dit doet vermoeden. Er zullen vrijstellingen zijn, die waren er tot nu toe altijd wel. Het eerste moment daarvoor ligt doorgaans in het begin van de serie.

De vermaarde vrijstellingen uiteraard! Hoe kon ik ze vergeten? ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #162 Gepost op: 16-01-2010, 12:26:38 »
De vermaarde vrijstellingen uiteraard! Hoe kon ik ze vergeten? ;D
je hebt een zekere leeftijd bereikt, wellicht?

Natuurlijk hoeven die vrijstellingen er niet te zijn, er kan er een verdiend worden die opgeofferd wordt, bijvoorbeeld. Je weet maar nooit.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 16-01-2010, 12:41:48 »
je hebt een zekere leeftijd bereikt, wellicht?

Inderdaad, de hoogbejaarde leeftijd van 28 jaar! ::rofl:: Dit is blijkbaar geen garantie tegen vergeetachtigheid. Hoewel dit de dertiende Mol-reeks (VL+NL) is die ik volg, heb ik dit seizoen nog geen seconde aan vrijstellingen gedacht. In het algemeen ben ik wel niet zo'n voorstander van het kwistig uitdelen van vrijstellingen. Twee per seizoen is meer dan genoeg imo. Jokers of goede antwoorden vind ik veel fairer tegenover andere kandidaten vergeleken met een vrijstelling.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 16-01-2010, 13:39:53 »
Hier nog even een postje van een superhoogbejaarde...Ik vind Sanne dus best verdacht maar aan de andere kant vind ik dat het er dan in afl.1 weer zo dik op ligt: Uitgerekend Sanne ontvangt de brief van super-exmol George en Sanne vergeet in eerste instantie haar mollenboekje te pakken...Dan denk ik is dat niet wat al te opvallend meteen in de 1e aflevering.
Ik sluit daarom andere opties als Arjen, Barbara of Manuel niet uit...Ik kan me niet voorstellen dat Frits, Erik, Hind of Kim de mol is (ook die mag ik natuurlijk niet uitsluiten). Misschien is dit na afl. 3 weer anders en dat is juist het leuke aan  ::love::WIE IS DE MOL ::love:: Soms denk je het even zeker te weten zoals ik echt even dacht HET IS SANNE, maar slaat de twijfel daarna ongenadig toe. ???
« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 15:52:55 door Bakkertje, Reden: plaatje verwijderd »

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #165 Gepost op: 16-01-2010, 14:04:52 »
Hier dan nog een post van iemand die zo oud is dat ze eigenlijk allang dood had moeten zijn, waarom lees ik niets over het feit dat ze die laptop zogenaamd niet had gezien? Zoiets kun je toch moeilijk over het hoofd zien. Ik zou i.i.g. heel raar opkijken als er in lijn 3 opeens een laptop op een bankje zat.  ::)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #166 Gepost op: 16-01-2010, 14:12:58 »
Ja, Sanne riep toch inderdaad heel duidelijk dat ze geen laptop had gezien. Ik denk dat ze zeer dringend naar een opticien moet, wanneer ze zoiets over het hoofd ziet.

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 16-01-2010, 14:14:40 »
Is het jullie al opgevallen dat Henk, de Mol in Alfred Jodocus Kwak, áltijd een blauw broekpak aan heeft?

Ik vind het een weggevertje!

Haha, als dit een hint is vind ik hem geniaal  ::rofl::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 16-01-2010, 15:34:16 »
Dat over Sanne en de laptop had ik wel degelijk al genoemd! Zie pagina 7:

-Als het team van Sanne, Tim en Manuel één koker hebben stelt Sanne voor om het daar bij te laten en vast de tram in te stappen. Dat is van belang omdat zij er dan voor kan zorgen dat de aandacht van de laptop wordt afgeleid (hoe dit gebeurt zien we natuurlijk niet in beeld). Dus hoe eerder hun groepje de tram in zou gaan hoe groter de kans voor de mol om die laptop op de één of andere manier buiten beeld te krijgen.  Sanne beweert later dat ze die laptop niet gezien heeft...
   P.s. Erg leuk die broekpak hint van KNoe!

« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 23:18:40 door Lonneke14 »

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #169 Gepost op: 16-01-2010, 23:29:06 »
mijn gedachten over sanne, heb deel net ook al op de chat geschreven:

ik denk dat sanne dit jaar de anniek van vorig jaar is, iedereen verdenkt haar, maar heeft iemand haar eigenlijk echt zien mollen, ze heeft meer goed gedaan dan dat ze "mogelijk" slecht heeft gedaan
Iedereen zit op sanne omdat er veel "hints" naar haar zijn gevonden, zo ook vorig jaar met anniek, als je namelijk maar al te graag wilt dat iemand de mol is ga je vanzelf in alles een hint naar diegene zoeken, zelf deed ik vorig jaar mee met "anniek is de mol", gewoon omdat ik hoopte dat ze er tot het einde in zat, ze was leuk om te zien. Dit jaar heb ik dat ook met sanne, ik vind haar gewoon een leuke meid en ik betrap me er zelf op dat ik denk (hoop dus) dat ze de mol is

vorig jaar sugereerde iedereen van, "anniek zal dat wel gedaan hebben" en "anniek zal dit wel zo gedaan hebben" en dit jaar is dat ook zo met sanne, "sanne heeft waarschijnlijk de knop niet echt ingedrukt" en zo zijn er meedere voorbeelden genoemt

het zou natuurlijk kunnen, ik sluit sanne helemaal niet uit, mijn gevoel zegt "sanne is de mol" mijn verstand zegt "trap nou niet weer in dezelfde val als vorig jaar"
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 17-01-2010, 00:12:38 »
mijn gedachten over sanne, heb deel net ook al op de chat geschreven:

ik denk dat sanne dit jaar de anniek van vorig jaar is, iedereen verdenkt haar, maar heeft iemand haar eigenlijk echt zien mollen, ze heeft meer goed gedaan dan dat ze "mogelijk" slecht heeft gedaan
Iedereen zit op sanne omdat er veel "hints" naar haar zijn gevonden, zo ook vorig jaar met anniek, als je namelijk maar al te graag wilt dat iemand de mol is ga je vanzelf in alles een hint naar diegene zoeken, zelf deed ik vorig jaar mee met "anniek is de mol", gewoon omdat ik hoopte dat ze er tot het einde in zat, ze was leuk om te zien. Dit jaar heb ik dat ook met sanne, ik vind haar gewoon een leuke meid en ik betrap me er zelf op dat ik denk (hoop dus) dat ze de mol is

vorig jaar sugereerde iedereen van, "anniek zal dat wel gedaan hebben" en "anniek zal dit wel zo gedaan hebben" en dit jaar is dat ook zo met sanne, "sanne heeft waarschijnlijk de knop niet echt ingedrukt" en zo zijn er meedere voorbeelden genoemt

het zou natuurlijk kunnen, ik sluit sanne helemaal niet uit, mijn gevoel zegt "sanne is de mol" mijn verstand zegt "trap nou niet weer in dezelfde val als vorig jaar"

Haha, precies mijn gedachten!  ;D
(een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen...Lottie, Anniek...nee Sanne nee)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #171 Gepost op: 17-01-2010, 12:32:19 »
Is het jullie al opgevallen dat Henk, de Mol in Alfred Jodocus Kwak, áltijd een blauw broekpak aan heeft?

Ik vind het een weggevertje!

Dat zou mooi zijn voor de fanatieke volgers: verwijzingen naar oude hints die wij gevonden dachten te hebben, maar wat geen echte hints waren ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #172 Gepost op: 17-01-2010, 12:36:49 »
Dat zou mooi zijn voor de fanatieke volgers: verwijzingen naar oude hints die wij gevonden dachten te hebben, maar wat geen echte hints waren ...

Als volgende week Alice door beeld komt lopen, geloof ik je  ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #173 Gepost op: 17-01-2010, 12:49:15 »
Ik stap voorlopig ook even af van Sanne als Mol. Het herkennen van de Japanse tekens en Arjen terugroepen die voorbij de open deur loopt zijn typisch dingen die de Mol niet zou doen denk ik.

Maar ze blijft wel mijn favoriete kandidaat. ;)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 17-01-2010, 12:51:22 »

Maar ze blijft wel mijn favoriete kandidaat. ;)

Van wie niet  :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #175 Gepost op: 17-01-2010, 15:48:57 »
Ik ben niet de eerste die het hoort: PJ zegt dat de kokers niet mogen worden opengemaakt voordat ze terug waren, en Sanne zegt dat ze ze mogen openen wanneer ze in de tram zaten.

Maar dat is dan niet te rijmen met de aanwezige laptop IN de tram.......

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #176 Gepost op: 17-01-2010, 15:55:52 »
Ik ben niet de eerste die het hoort: PJ zegt dat de kokers niet mogen worden opengemaakt voordat ze terug waren, en Sanne zegt dat ze ze mogen openen wanneer ze in de tram zaten.

Maar dat is dan niet te rijmen met de aanwezige laptop IN de tram.......

Nee, bovendien: hoe kunnen ze de eindlocatie vinden zonder die kokers met daarin de aanwijzingen richting die eindlocatie te openen? PJ bedoelde terug in de tram. ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #177 Gepost op: 17-01-2010, 15:59:33 »
ja, alleen zei ie dat niet.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #178 Gepost op: 17-01-2010, 16:10:36 »
Wat heeft Sanne vast op de groepsfoto? Ik krijg het scherm niet groot en kan het niet goed zien.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #179 Gepost op: 17-01-2010, 16:18:23 »
ja, alleen zei ie dat niet.

Jawel hoor, tram is basis voor de kandidaten en pas als ze hier (zegt PJ in de tram) weer terug zijn mogen ze kokers openmaken. :)

@Lautjuh: Ik heb het even teruggekeken en ze heeft meerdere dingen vast, wat precies is onduidelijk, onderop een kleiner kaartje dan wat ze bovenop vastheeft. Ook heeft ze volgens mij een pen vast en precies op het moment dat de foto gemaakt wordt begint ze met die pen iets te schrijven lijkt het.

Op onderstaand plaatje is dat van die pen lastig/niet te zien, maar als je het bewegende fragment afspeelt wel.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2010, 16:26:30 door Heinz »