Lieve molloten.
Degenen in dit topic zijn het vast met me eens: Frits is de mol. Daarom schrijf ik dit hier.
Ik heb een uitgebreid overzicht gemaakt met alles wat ik -met veel hulp van anderen!- van Frits als mol heb kunnen vinden.
Maar al dat dagen- en nachtenlange gespit en gegraaf, en al het gediscussieer op het forum, heeft wel wat gekost. Ik ben zwaar verslaafd geraakt aan WIDM! Ondertussen hebben man en kinderen al weken geen vers voer meer gekregen, zijn mijn ramen zo grijs dat we er niet meer door kunnen kijken, en reiken de stapels wasgoed tot in de hemel...
Kortom: dat moet afgelopen zijn. Ik ga afkicken!
Hieronder staat, voor alle belangstellenden, een link naar een word-document waarin ik al mijn bevindingen heb opgeschreven. Je mag er rustig uit citeren (lang niet alles is van mezelf!), en je mag me ook voor mijn part genadeloos afschieten. Maar ik ga voorlopig niet meer reageren. (Ik zet het hier alleen maar neer zodat ik later misschien kan zeggen: zie je wel, ik zei het toch!
)
linkAlle forummers heel erg bedankt voor al jullie goed gevonden hints en theorieen, en alle leuke discussies, en wie weet toch nog een keer tot ziens.