Wat me opvalt (zeker als je de eerste 5 afleveringen in een keer achter elkaar kijkt) is dat heel veel molacties van Frits niet verder uitgewerkt worden met commentaar van andere spelers in de montage.
Op de brug gaan staan, terwijl iedereen denkt dat je hoogtevrees hebt
Mit nach bei seit von zu aus auser gegenuber entgegen, dus DURCH is niet het juiste woord: Hind zegt 'seit' en Frits meteen erboven op, 'ja dat denk ik ook', terwijl hij dat rijtje vast wel kan dromen.
Frits probeert voortdurend onnodige opties uit, zoals bij de japanse tekens om 7 en 8 toch om te wisselen, terwijl ze goed liggen, de slotjes niet goed inkeyen, het bullshit-voorstel aan Hind om bij de ketting-opdracht toch als laatste te gaan óm verwarring te scheppen' en dan de vrijstelling -dus al het geld- te verkwisten. Tijdens het eten met Angela en Karel zich echt heel ingenieus te verspreken, zodat Karel bovenop hem duikt, wat de groep -als hij de mol is- 300 euro gaat kosten, tijdens het dragen van de zakken gaat ie achter Kim lopen en tilt nauwelijks gewicht. En bij de boot-tempel-opdracht probeert ie het ingenieuze plan van Sanne in de war te gooien, door meteen de leiding over te willen nemen en een boot die al is gaan varen, de andere kant op wil sturen.
En het lijkt voor een groot deel niet opgemerkt te worden in de montage, wanneer de andere kandidaten praten over Frits.
Of ben ik al helemaal getunneld?
Als Frits de mol is, dan is dit het eerste jaar dat het echt geen verrassing is op het eind.
Let's hope it's Sanne of, helemaal briljant: Erik