Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126280 keer)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2010, 21:26:02 »
Trouwens, de tijd van losmaken is zoals de beelden aangeven gewoon dag 7, dus dat is al vlak na twaalven. En de productie heeft daarna nog even gewacht tot de rest echt sliep dus ik schat dat hij rond enen wel bij de barbecue de koudgeworden restjes snaaide.
Maar waar heeft hij dan wél geslapen? Ik mag toch hopen dat het niet comfortabler was dan de matjes waar zijn medekandidaten op lagen*. Hoewel het missen van een gezellige barbeque natuurlijk ook al een straf is.

*Behalve als hij de mol is.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2010, 22:43:32 »
Hij heeft eerst wat gedut op het mis in het bos en na enen gewoon in de bus. Zal niet comfortabel lang uit kunnen maar je loopt er in ieder geval geen longontsteking bij op en de productie neemt sinds Roeland geen risico meer.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline sparkmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2010, 12:20:30 »
Zeker nadat Manuel al het spel had verlaten.
Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #203 Gepost op: 4-02-2010, 21:56:56 »
Wat mij betreft is er deze aflevering zo veel geld verdiend omdat Frits minder moet opvallen na zijn masterlijke vrijstellingsactie de vorige aflevering. Frits nog steeds een molletje dus.

En Celine Dion niet herkennen, niet eens als iemand anders de titel roept? Dat is niet des Frits vind ik.

Frits nog steeds mijn mol.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 4-02-2010, 22:00:34 »
Het leek erop alsof Frits toch wat probeerde te mollen c.q. tijd rekken in het spel met de japanse tekens.
Eerst door 2 dingen die goed lagen proberen verwisseld te krijgen (de groep stuurt hem en Hind weg om te checken), later door met de slotjes te kloten, waar Erik weer superscherp bovenop zat.

« Reactie #205 Gepost op: 4-02-2010, 23:47:30 »
Wat mij betreft is er deze aflevering zo veel geld verdiend omdat Frits minder moet opvallen na zijn masterlijke vrijstellingsactie de vorige aflevering. Frits nog steeds een molletje dus.

En Celine Dion niet herkennen, niet eens als iemand anders de titel roept? Dat is niet des Frits vind ik.

Frits nog steeds mijn mol.
Waar slaat de opmerking : Frits laten kruipen, op?

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #206 Gepost op: 4-02-2010, 23:48:00 »
wat aprt is , is dat hind al 3 afleveringen lang Frits verdacht. Nu ligt ze eruit..... Zegt dit dat Frits niet de mol is.....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Momfer de Mol

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 4-02-2010, 23:54:37 »
Voor aanvang van het seizoen dacht ik nog:
Mwah Frits Sissing saaie vent.
Zat ik er even naast. :-X

Offline de_mol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #208 Gepost op: 5-02-2010, 00:31:55 »
Eerst door 2 dingen die goed lagen proberen verwisseld te krijgen (de groep stuurt hem en Hind weg om te checken), later door met de slotjes te kloten, waar Erik weer superscherp bovenop zat.

Ehm, nee Frits had die twee posities goed hoor, met die japanse tekens. Hij zei dat de Mondriaan met de schildersezel op positie 7 stond en een andere (weet niet meer welke) op positie 8, en dat was goed.

Daarentegen probeerde hij wel tijd te rekken met die eilandjes opdracht, door voor te stellen dat Kim aan zou meren bij Frits en dat hij dan door zou peddelen. Dat had wel meer tijd gekost.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #209 Gepost op: 5-02-2010, 00:41:31 »
wat aprt is , is dat hind al 3 afleveringen lang Frits verdacht. Nu ligt ze eruit..... Zegt dit dat Frits niet de mol is.....
Inderdaad.. de eerste 4 afleveringen zelfs waarschijnlijk!

Opvallend is dat ze nu tijdens de biecht tijdens de test zegt dat ze Kim verdacht vindt..
Maar niet dat ze op d'r stemt, in ieder geval dat kun je er niet uit op maken!
Hebben ze nu haar verdenking op Frits eruit gelaten?

Ik denk het wel en dit is één van de redenen waarom ik Frits eigenlijk heb afgestreept!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 5-02-2010, 00:45:00 »
Deed me een beetje denken aan Rick, vorig jaar. Die zat ook aldoor op Anniek en vervolgens leek het in zijn laatste biecht voordat hij eruit vloog dat hij naar Jon was gewisseld. Maargoed, wie weet was het deze keer echt zo. :o

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #211 Gepost op: 5-02-2010, 00:46:20 »
Deed me een beetje denken aan Rick, vorig jaar. Die zat ook aldoor op Anniek en vervolgens leek het in zijn laatste biecht voordat hij eruit vloog dat hij naar Jon was gewisseld. Maargoed, wie weet was het deze keer echt zo. :o
Heb je ook helemaal gelijk in..
Het is wel vaker gebeurd in vorige series dat dit zo gemonteerd werd en de conclusie die we er meestal uittrekken is nogal altijd waar gebleken!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 5-02-2010, 12:05:40 »
Het is natuurlijk lastig te zeggen hoe het gemonteerd is. Maar ik zou zeggen dat ze toch veel vragen nog op Frits heeft gezet. Als ze een nieuwe mol heeft dan weet ze daar nog niet alles van. welke vragen ze niet wist heeft ze op Frits gezet (waar ze veel meer vanaf wist).
Een mol laat je ook niet zomaar los.

Het blijft vreemd trouwens, als ze zo op Frits zat dan zal ze wel weinig hebben gespreid. Waarom is ze er dan niet eerder uitgegaan? Elke keer gewoon geluk gehad. De mol is ook een man? de mol trekt veel op met Frits?

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #213 Gepost op: 5-02-2010, 12:19:16 »
Die verdenkingen kunnen gewoon gemonteerd zijn, ik heb uit ervaring geleerd daar niet te veel op te letten. Als Hind daadwerkelijk Frits verdacht, zeg ik in mijn Frits-tunnel dat het feit dat ze is geswitcht van Frits naar een andere mol dat haar de das heeft om gedaan.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 5-02-2010, 13:12:37 »
Die verdenkingen kunnen gewoon gemonteerd zijn, ik heb uit ervaring geleerd daar niet te veel op te letten. Als Hind daadwerkelijk Frits verdacht, zeg ik in mijn Frits-tunnel dat het feit dat ze is geswitcht van Frits naar een andere mol dat haar de das heeft om gedaan.

En ik denk vanuit mijn Kim-tunnel dat het gewoon bewust zo gemonteerd is en ze dus toch nog te veel op Frits gezet heeft ..... ::rofl::

En wie van ons zal het goed hebben ...... ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 5-02-2010, 13:14:20 »
Als Frits de mol is zal hij spijt hebben van zijn actie in het bos. Hij werd deze keer wel heel erg in de gaten gehouden.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #216 Gepost op: 5-02-2010, 13:25:03 »
Als Frits de mol is zal hij spijt hebben van zijn actie in het bos. Hij werd deze keer wel heel erg in de gaten gehouden.

En er is deze week best wel veel geld in de pot gekomen...

::vergroot::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #217 Gepost op: 5-02-2010, 13:27:54 »
En er is deze week best wel veel geld in de pot gekomen...

::vergroot::

Ik weet niet of het hier al gezegd is maar ik had nogal het idee dat Frits probeerde te kutten/tijdrekken met die sloten maar dat uiteindelijk niet lukte doordat er door de anderen scherp werd opgelet.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 5-02-2010, 14:15:24 »
Ik heb net de opdracht op de krater nog eens bekeken en weet niet zo goed wat ik van Frits moet denken:

- Bij het eerste bord blijft hij het langste kijken. Ik dacht eerst om tijd te rekken maar later is hij wel één van de weinigen die zich dat bord nog herinnert .....

- Hij loopt regelmatig een beetje achteraan te slenteren (tijd) maar rent wel met Hind terug om Mondriaan en het molentje te checken....

- Bij de sloten lijkt hij het niet te begrijpen hoe ze werken (wordt daar op gewezen door Erik) en heeft ze toch heel erg snel open.

Ook in de bioscoop doet hij het veel te goed.

Conclusie voor mij (op dit moment): Frits is niet de mol..... ::ohno::

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #219 Gepost op: 5-02-2010, 15:30:02 »
Ik heb net de opdracht op de krater nog eens bekeken en weet niet zo goed wat ik van Frits moet denken:

- Bij het eerste bord blijft hij het langste kijken. Ik dacht eerst om tijd te rekken maar later is hij wel één van de weinigen die zich dat bord nog herinnert .....

- Hij loopt regelmatig een beetje achteraan te slenteren (tijd) maar rent wel met Hind terug om Mondriaan en het molentje te checken....

- Bij de sloten lijkt hij het niet te begrijpen hoe ze werken (wordt daar op gewezen door Erik) en heeft ze toch heel erg snel open.

Ook in de bioscoop doet hij het veel te goed.

Conclusie voor mij (op dit moment): Frits is niet de mol..... ::ohno::

Nou, rennen... Hind rende en Frits tufte er wat achteraan.  :P