Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126286 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #180 Gepost op: 31-01-2010, 22:13:52 »
kan iemand misschien een screenshot maken van Frits zijn horloge op het moment dat hij op zoek gaat naar zijn bagage. Als daar een tijd op is af te lezen is misschien ook na te gaan of ie heel lang heeft vastgezeten of niet. Misschien met de kaarsen idemdito, maar die kunnen ze opnieuw hebben aangestoken toen Frits wat ging eten.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #181 Gepost op: 31-01-2010, 22:18:10 »
Wat hebben we er aan om te weten wanneer Frits is bevrijd? Ik denk niet dat de Mol eerder bevrijd zou worden dan een kandidaat. Waarschijnlijk is er voor gezorgd dat Frits er zelf achter kon komen dat zijn bagage weg was omdat dit leuke televisie oplevert en is hij daarom misschien wat eerder dan aanvankelijk gepland losgelaten.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2010, 22:21:06 »
kan iemand misschien een screenshot maken van Frits zijn horloge op het moment dat hij op zoek gaat naar zijn bagage. Als daar een tijd op is af te lezen is misschien ook na te gaan of ie heel lang heeft vastgezeten of niet. Misschien met de kaarsen idemdito, maar die kunnen ze opnieuw hebben aangestoken toen Frits wat ging eten.

Ik krijg hem niet echt scherp maar toch:

Het lijkt me zes uur 's ochtends.

Edit: Nu ik wat beter kijk:

Misschien toch kwart voor één/ twee??
« Laatst bewerkt op: 31-01-2010, 22:26:42 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2010, 22:21:28 »
Frits bleef in het donker achter. Nu kan ik me zo voorstellen dat dit in de terugblik een 'hint' blijkt te zijn. Mollen voelen zich thuis in het donker. Bij Dennis in de doodskist was het ook een hint, dus wellicht nu ook weer.

Wat hebben we er aan om te weten wanneer Frits is bevrijd? Ik denk niet dat de Mol eerder bevrijd zou worden dan een kandidaat. Waarschijnlijk is er voor gezorgd dat Frits er zelf achter kon komen dat zijn bagage weg was omdat dit leuke televisie oplevert en is hij daarom misschien wat eerder dan aanvankelijk gepland losgelaten.

Ik denk dat als Frits de mol is ze heel leuk in de terugblik kunnen zeggen: en Frits sliep de rest van de nacht in de auto/een hotel... leuke stunt toch?!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2010, 22:24:06 »
Ik denk dat als Frits de mol is ze heel leuk in de terugblik kunnen zeggen: en Frits sliep de rest van de nacht in de auto/een hotel... leuke stunt toch?!

Zou ik eigenlijk niet leuk vinden. De Mol moet wel wat over hebben voor zijn sabotages natuurlijk. :P

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2010, 22:27:48 »
Frits sliep in elk geval niet in de auto, want daar hebben de kandidaten zijn bagage uit gejat.
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2010, 22:31:22 »
Zou ik eigenlijk niet leuk vinden. De Mol moet wel wat over hebben voor zijn sabotages natuurlijk. :P

Frits in een hotel en de rest in een koude tent is toch best grappig.  :P
Maarja, ik zit in een tunnel en vind het dus behoorlijk verdacht dat Frits in het donker terugkeert. Geloof er geen mol van dat de mol de hele nacht in het donker achterblijft.

Frits sliep in elk geval niet in de auto, want daar hebben de kandidaten zijn bagage uit gejat.

Misschien een auto van de productie ofzo dan.

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2010, 22:35:31 »
het is inderdaad lastig te zien  :-\\
Dank voor de moeite Vveerraak  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Puar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #188 Gepost op: 1-02-2010, 00:44:27 »
Niet echt up-to-date maar nog even over Frits in aflevering 1. Hij ging op die brug staan en iedereen heeft het erover dat Hind het verkeerd verstond, namelijk dat hij Tim schreeuwde. Maar kan het niet gewoon zo zijn dat Frits dit echt riep? Dan is het niet de fout van Hind maar een mollenstreek van Frits. 
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #189 Gepost op: 1-02-2010, 04:32:38 »
Niet echt up-to-date maar nog even over Frits in aflevering 1. Hij ging op die brug staan en iedereen heeft het erover dat Hind het verkeerd verstond, namelijk dat hij Tim schreeuwde. Maar kan het niet gewoon zo zijn dat Frits dit echt riep? Dan is het niet de fout van Hind maar een mollenstreek van Frits. 

Het was Barbara die "hier is Frits" riep (Frits stond op de pijler naast die van Barbara), wat Hind als "hier is Tim" verstond. (Hind: "Tim zegt ze.")

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 1-02-2010, 07:16:28 »
Ik vind Frits een schatje en een aanwinst in de serie. Blijf nog even Frits! Ik vond het ook mooi om te zien dat iedereen van de ooerburgerlijke Frits niet had verwacht voor de vrijstelling te gaan, zo zie je maar weer!

Overigens zag Frits er best uitgeslapen uit na een nachtje in het bos!  ::vergroot::

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #191 Gepost op: 1-02-2010, 11:38:03 »
Het was Barbara die "hier is Frits" riep (Frits stond op de pijler naast die van Barbara), wat Hind als "hier is Tim" verstond. (Hind: "Tim zegt ze.")
Weet je dit zeker. Volgens mij zegt Frits: "Hier is Frits, ze zijn met een rood doek bezig... Hier is Frits!" Vervolgens hoor je zijn echo, toch?

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 1-02-2010, 12:08:34 »
Ik krijg hem niet echt scherp maar toch:

Het lijkt me zes uur 's ochtends.

Edit: Nu ik wat beter kijk:

Misschien toch kwart voor één/ twee??
Als hij bij zijn bagage komt en de tas wil nakijken is het wel goed te zien.
Het lijkt mij 10 over half 2 snachts te zijn.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 1-02-2010, 12:14:38 »
Misschien had ie wel last van jeuk of kramp oid..
En dat het team dacht tis zo wel genoeg geweest..

Bedoel misschien is het daar wel om 19.00 uur al pikkedonker..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2010, 12:45:40 »
Weet je dit zeker. Volgens mij zegt Frits: "Hier is Frits, ze zijn met een rood doek bezig... Hier is Frits!" Vervolgens hoor je zijn echo, toch?

We horen Frits inderdaad "Hier is Frits" roepen, maar wat jij zijn echo noemt is Barbara die hetzelfde roept (duidelijk een vrouwenstem). Hind (die Barbara al had herkend): "Tim zegt ze."

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2010, 14:46:15 »
We horen Frits inderdaad "Hier is Frits" roepen, maar wat jij zijn echo noemt is Barbara die hetzelfde roept (duidelijk een vrouwenstem). Hind (die Barbara al had herkend): "Tim zegt ze."
Lets agree to disagree. Ik vindt het niet duidelijk een vrouwen stem, ondanks de opmerking van Hind. Maar goed, het maakt niet heel veel uit. Punt blijft dat Barbara en Frits elkaar konden verstaan, waardoor het onwaarschijnlijk is dat iemand hier "Tim" heeft geroepen.

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2010, 16:18:26 »
Niemand commentaar op mijn tunnel visie!!  ::ohno::

Iemand nog iets gevonden uit Aflevering 3, waarin Frits een mol actie uithaald die we kunnen vergelijken met een mol actie van vorige seizoen(en)?  :P

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2010, 17:18:10 »
Man, Frits is werkelijk een heel lastige klant. Ik weet niet of ik hem als mol danwel als winnaar moet zien. Waar ik demmeste problemen mee heb is hoe hij de anderen constant aanspoort om hun best te gaan doen... Maar er zijn daarentegen ook de nodige zaken te bedenken (zoals die vrijstelling die hij pakte) om hem juist als de mol te zien. Hmm ik ben er echt nog niet uit; ik blijf toch nog maar bij Kim, maar Frits moet ik zeker nog niet uitschakelen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline devinmagic

• Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2010, 18:16:52 »
Wat ik ook erg opvallend vind is dat Frits bij de laatste ketting-opdracht heel erg de nadruk legt op "Oke, als je de vrijstelling pakt ben je dus de mol. Niet pakken dus :)" <--- Of zo iets  ;)
Maar hij pakt de vrijstelling zelf en ziet zichzelf dus als mol?
Ook, de mol is de enige die zichzelf als mol kan zien dus is het extra vreemd, hij zegt/pakt het zelf!
(Misschien geen hint maar wel heel erg vreemd/verdacht :))

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 2-02-2010, 13:06:39 »
dat Frits bij de laatste ketting-opdracht heel erg de nadruk legt op "Oke, als je de vrijstelling pakt ben je dus de mol

Tot nu toe zijn deze hele reeks aan uitspraken voor mij wel de grootste aanwijzing van De Spectaculairste Molserie tot nu toe zoals PJ zei. Frits doet niet anders dan in fete van de daken schreeuwen dat hij de mol is  ::rofl:: terwijl hij toch probeert Kandidaatvertrouwen te winnen. Koud geanalyseerd heeft hij wel bijzonder veel geld uit de pot gehaald, in 2 duidelijke acties al 4600 (deze laatste en die van Karel).

Trouwens, de tijd van losmaken is zoals de beelden aangeven gewoon dag 7, dus dat is al vlak na twaalven. En de productie heeft daarna nog even gewacht tot de rest echt sliep dus ik schat dat hij rond enen wel bij de barbecue de koudgeworden restjes snaaide.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)