Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126288 keer)

Offline xLindaaa

• Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #160 Gepost op: 29-01-2010, 10:11:58 »
Haha die Frits hij maakt het programma wel spectaculair hoor!!! Maar geen molletje :P

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
« Reactie #161 Gepost op: 29-01-2010, 12:31:50 »
Frits heeft deze aflevering maar weer eens bewezen waarom hij mijn favoriete kandidaat is. :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #162 Gepost op: 29-01-2010, 14:36:19 »
Haha wat een naaier  ::rofl:: Eindelijk vlam in de pan deze serie  ;D Go Sissing!

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #163 Gepost op: 29-01-2010, 14:55:46 »
Ik weet niet of de tekstschrijver van PJH zo genuanceerd over de formulering van het 'bekendmaken' heeft nagedacht. Dus het valt wat dat betreft niet uit te sluiten dat Karel en Angela expres de echte mol hebben aangewezen. Aan de andere kant: in dat geval sloeg de opdracht nergens op (dat kandidaten zichzelf verdacht moesten maken).

Het is al eerder gezegd geloof ik, maar ik denk gewoon dat iedereen een eerlijke kans kreeg om geld te verdienen. De mol wist alleen eerder van deze opdracht en kon er dus over nadenken etc.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 29-01-2010, 14:58:10 »
Dat Frits zich als zo'n heerlijke gluup heeft gedragen deze aflevering, brengt me zó aan te twijfelen. Ja, het ligt er allemaal wel heel dik bovenop, maar ik zie het ook als de ultieme mollenstreek. Eerst een hele riedel en dan... gewoon die vrijstelling pakken.
Laten we jabberen.

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #165 Gepost op: 29-01-2010, 15:03:54 »
Als mol heb je bij de laatste opdracht meerdere keuzes.
Want als Sanne de mol blijkt te zijn; bevrijd ze zichzelf en laat het de rest uitzoeken.
Als de mol in het midden was gekomen, dan had hij en geld uit de pot gehaald en de rest van de groep in het bos laten slapen.
Als Frits de mol is, dan heeft hij en een vrijstelling (wat erg kandidaats overkomt), maar snoept ondertussen wel 1600 euro uit de pot (als mol)
Ik ga dus voor Frits als mol!
(ook vooral doordat zijn naam in aflevering 3, 3x duidelijk naar voren komt (als eerste in de aflevering, door Karel en als eerste bij de test) Hmzz wellicht nu ook een tunnelvisie aan het krijgen.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 29-01-2010, 19:11:03 »
Frits doet ook een beetje... nep.. ofzo. Bij die zandzakkentilopdracht doet ie heel moeilijk ("je moet hem met één hand pakken!") en vervolgens haalt hij deze naai-actie van 1,600 euro uit de pot. Vertrouwen wekken doet ie natuurlijk niet op deze manier, maar toch.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #167 Gepost op: 29-01-2010, 19:22:03 »
Frits doet ook een beetje... nep.. ofzo. Bij die zandzakkentilopdracht doet ie heel moeilijk ("je moet hem met één hand pakken!") en vervolgens haalt hij deze naai-actie van 1,600 euro uit de pot. Vertrouwen wekken doet ie natuurlijk niet op deze manier, maar toch.

Op zich zou dat een mollenactie kunnen zijn. Het gaat in dit geval voor de evenwicht. Het minst vermoeiend lijkt me als je beide armen even zwaar belast. Door de zware brancard met één hand te tillen raak je sneller uit balans tijdens het wandelen. Of je moet heel vaak verwisselen wat weer tijd kost.
Mijn ervaring is dat het gemakkelijker is om met elk hand één kratje bier te tillen dan 2 kratten met één hand.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 29-01-2010, 20:19:25 »
Mijn ervaring is dat het gemakkelijker is om met elk hand één kratje bier te tillen dan 2 kratten met één hand.

::rofl::
Dan moet je toch wel héél erg sterk zijn, wil je met 1 hand 2 kratjes bier tillen :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #169 Gepost op: 29-01-2010, 20:46:43 »
Ja maar als je met twee handen één stok van de brancard vast hebt, dan bungelt dat ergens waar normaal je dijbeen hoort te zitten. Dus verbruik je extra kracht om die situatie te vermijden, je moet dan het gewicht buiten het zwaartepunt houden. Dat is bijzonder zwaar. Je kan beter een gewicht aan één arm hebben, die je vervolgens gewoon laat hangen op de plek die de natuur (lees: zwaartekracht) daarvoor gereserveerd heeft.
The British are not impressed.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2010, 22:14:16 »
of hij is wel kandidaat en wou die vrijstelling maar zonder anderen de hele nacht aan de ketting te moeten laten zitten doorhem..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 29-01-2010, 22:20:17 »
::rofl::
Dan moet je toch wel héél erg sterk zijn, wil je met 1 hand 2 kratjes bier tillen :)

Is toch geen probleem ... ca 30kg, alleen wat onhandig.

(anders pak je toch bavaria  ::kots:: zit ik kleine kratjes .  ::jaja:: )
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline brad

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 30-01-2010, 01:40:49 »
Als Frits de mol was geweest en de vrijstelling had willen nemen, had hij niet zo stevig lopen pushen dat hij als laatste mocht. Nu is er 1600 euro de pot ingegaan. Als de mol de voor de vrijstelling was gegaan had ie m eerder gepakt denk ik, met als gevolg minder geld in de pot.

Maar als Frits de vrijstelling eerder had gepakt, dan had hij met een andere kandidaat moeten overnachten in het bos. Wellicht vond hij dat hij dat niet kon maken.
Bovendien doordat hij als laatste was, is het ook niet controleerbaar of hij echt de nacht daar heeft doorgebracht. En als hij daar wel op of half in de grond de nacht heeft doorgebracht dan is dat echt een molactie. Die slapen namelijk op of in de grond.  :)

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 30-01-2010, 01:47:50 »

Bovendien doordat hij als laatste was, is het ook niet controleerbaar of hij echt de nacht daar heeft doorgebracht. En als hij daar wel op of half in de grond de nacht heeft doorgebracht dan is dat echt een molactie. Die slapen namelijk op of in de grond.  :)
::ok::

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #174 Gepost op: 30-01-2010, 13:10:40 »
Als Frits de mol is heeft hij toch wel een paar geweldige molacties op zijn naam staan.

- Holland Village: De mol is de held! - maar haald helaas nét niet het geld binnen
- Lunch Karel/Angela: Weet karel te 'overtuigen' dat hij de mol is. Als dat waar is scheelt dat weer ff 3000 euro
- Rijopdracht: Er is heel weinig van Frits in beeld gebracht maar Hind maakt heel veel fouten
- Ketting: Briljant! Eerst iedereen er van overtuigen dat er maar eens geld in de pot moet.* Vervolgens als een echt fanatieke kandidaat net doen of je anderen absoluut niet vertrouwt om vervolgens zelf als laatste over te blijven om alweer -1600 euro.

*Toen dacht ik: Frits is de mol. Eigenlijk begin ik steeds meer naar Frits als mol over te schakelen...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 30-01-2010, 14:53:25 »
ik ga met je mee geloof ik ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 30-01-2010, 15:44:36 »

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #177 Gepost op: 31-01-2010, 13:36:27 »
ouch
Pfff tsja, zo weet ik er hier nog een paar miljoen. ::)

Maar wel heel ouch inderdaad, ben ik niet van mezelf gewend, gewent, gewend  :P
« Laatst bewerkt op: 31-01-2010, 13:41:27 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 31-01-2010, 17:10:04 »
Ik vind het toch wel heel apart dat Frits in het begin zo'n hele speech houdt, over dat ze geld in de pot moeten krijgen in plaats van elkaar en zichzelf alleen maar verdacht te maken, en dat hij later zelf de vrijstelling pakt ten koste van de pot!
Erik wijst hier ook op in de aflevering: "Frits wil gewoon winnen."
En Frits: "Die vrijstelling is goud waard."

Imho is dat wel echt een kandidatenactie - maar als Frits de mol is, heeft hij het toch leuk voor elkaar, aangezien iedereen hem nu als mol afschrijft omdat a) Frits voor de pot gaat en wil winnen en b) hij zichzelf met die vrijstellingsactie zowiezo buiten de groep heeft gezet, wat in de ogen van velen een mol nooit zo nadrukkelijk zou doen.

Verder nog een opvallend moment bij de emmervraag:
Frits: "Het antwoord is: de mol."
Pieter Jan: "Dat antwoord is fout."
Op één of andere manier doet me dat denken aan Karel die uitroept dat Frits Sissing de mol is, met dan nu volgend het droge antwoord van PJ: dat is fout...
Maar goed, dat zijn uiteraard hersenspinsels. ;D
Tell me what your telescope says

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 31-01-2010, 19:30:32 »
Indien dit eerder gepost is mijn excuses maar deze theorie heb ik eerder gelezen en intrigeert mij wel. Het is allemaal nog een beetje mager maar met de hulp van mol speurders hier?  ::vergroot::

**** Tunnel visie aan ****

In het kort:
Avro / Wie is de Mol / 10-jarig bestaan / Frits Sissing is de mol / De mol voert eerdere mol acties uit.

Aflevering 1: (Hoogtevrees ter beinvloeding van het spel.)
- Enige mogelijkheid om te mollen is het gerucht verspreiden dat je hoogtevrees hebt om chaos te veroorzaken/boel te vertragen.
  * Molouska die in Argentinie zegt dat ze hoogtevrees heeft bij het oversteken van de oude brug.

Aflevering 2: (Vertrouwen krijgen door de held te spelen, maar de opdracht toch laten mislukken.)
- Frits die achterblijft als laatste in het Holland House en vervolgens zogenaamd zijn best doet om de opdracht te laten slagen. We zien vrij weinig beelden en het eindigt met een kandidaat-held, die terugkomt bij de groep, bezweet, uitgeput is van het rennen. Ondanks de inspanningen van de held is de opdracht toch mislukt.
  * Yvon Jaspers,  die in het dorp aan het strand opzoek moet naar mensen met een bepaalde naam(Nyomen) en zogenaamd niemand vindt. Ook zij komt bezweet en uitgeput terug in de groep, waarna de opdracht uiteraard mislukt.

Aflevering 3:
- Nog niets gevonden voor deze aflevering.  ::niet-ok::

Aflevering 4: (Vrijstelling afsnoepen van de kandidaten.)
- Frits die vol voor de vrijstelling gaat in het ketting-spel en deze ook weigert af te staan ondanks chantage praktijken van de groep.
  * Inge iepenburg die op de eilanden van Indonesie ook vol voor de vrijstelling gaat ondanks dat ze deze op een presenteerblad krijgt piekert ze er niet over om de vrijstelling af te staan.

Aflevering 5: 
- Frits op het podium in een theater, wat te zien is in de spoilers. Wat Frits hier gaat doen is niet duidelijk maar we hebben een link met Jon en het theater.
  * Jon die tijdens de theater opdracht subtiel aan het mollen is op het podium en de opdracht laat mislukken. Het geld is niet hier maar bij wie ?