Indien dit eerder gepost is mijn excuses maar deze theorie heb ik eerder gelezen en intrigeert mij wel. Het is allemaal nog een beetje mager maar met de hulp van mol speurders hier?
**** Tunnel visie aan ****
In het kort:
Avro / Wie is de Mol / 10-jarig bestaan / Frits Sissing is de mol / De mol voert eerdere mol acties uit.
Aflevering 1: (Hoogtevrees ter beinvloeding van het spel.)
- Enige mogelijkheid om te mollen is het gerucht verspreiden dat je hoogtevrees hebt om chaos te veroorzaken/boel te vertragen.
* Molouska die in Argentinie zegt dat ze hoogtevrees heeft bij het oversteken van de oude brug.
Aflevering 2: (Vertrouwen krijgen door de held te spelen, maar de opdracht toch laten mislukken.)
- Frits die achterblijft als laatste in het Holland House en vervolgens zogenaamd zijn best doet om de opdracht te laten slagen. We zien vrij weinig beelden en het eindigt met een kandidaat-held, die terugkomt bij de groep, bezweet, uitgeput is van het rennen. Ondanks de inspanningen van de held is de opdracht toch mislukt.
* Yvon Jaspers, die in het dorp aan het strand opzoek moet naar mensen met een bepaalde naam(Nyomen) en zogenaamd niemand vindt. Ook zij komt bezweet en uitgeput terug in de groep, waarna de opdracht uiteraard mislukt.
Aflevering 3:
- Nog niets gevonden voor deze aflevering.
Aflevering 4: (Vrijstelling afsnoepen van de kandidaten.)
- Frits die vol voor de vrijstelling gaat in het ketting-spel en deze ook weigert af te staan ondanks chantage praktijken van de groep.
* Inge iepenburg die op de eilanden van Indonesie ook vol voor de vrijstelling gaat ondanks dat ze deze op een presenteerblad krijgt piekert ze er niet over om de vrijstelling af te staan.
Aflevering 5:
- Frits op het podium in een theater, wat te zien is in de spoilers. Wat Frits hier gaat doen is niet duidelijk maar we hebben een link met Jon en het theater.
* Jon die tijdens de theater opdracht subtiel aan het mollen is op het podium en de opdracht laat mislukken. Het geld is niet hier maar bij wie ?