Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126283 keer)

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #140 Gepost op: 28-01-2010, 22:02:43 »
ik had wel met frits te doen hoor, en toen vond ik hem echt heel slim om een andere koffer te verstoppen, word die meteen gevonden.. nou ik had echt een  ::hug:: neiging

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 28-01-2010, 22:11:53 »
Genoten van Frits, held van de dag! ::bravo::

Ik denk dat Frits een goede investering heeft gedaan door 1600 euro op te offeren voor die vrijstelling. De verdenking gaat nu naar hem, en daar bijt gegarandeerd iemand zich op stuK.

Frits is voor mij met deze actie nog steeds geen mol.

Mee eens. Ik vind dit geen mollesteek. Als Frits de mol was geweest en de vrijstelling had willen nemen, had hij niet zo stevig lopen pushen dat hij als laatste mocht. Nu is er 1600 euro de pot ingegaan. Als de mol de voor de vrijstelling was gegaan had ie m eerder gepakt denk ik, met als gevolg minder geld in de pot.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #142 Gepost op: 28-01-2010, 22:15:37 »
Genoten van Frits, held van de dag! ::bravo::

Mee eens. Ik vind dit geen mollesteek. Als Frits de mol was geweest en de vrijstelling had willen nemen, had hij niet zo stevig lopen pushen dat hij als laatste mocht. Nu is er 1600 euro de pot ingegaan. Als de mol de voor de vrijstelling was gegaan had ie m eerder gepakt denk ik, met als gevolg minder geld in de pot.

Denk ook niet dat Frits de mol is. Vind het wel een mollestreek dat hij eerst zeurt dat er te weinig geld wordt verdient en vervolgens 1600 opofferd voor eigen gewin ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 28-01-2010, 22:28:25 »
Frits is wel degelijk de mol !  :P

Het lijkt of het een domme actie is dat hij hamert op het feit dat er geen geld verdiend wordt, maar dat was dus duidelijk een voorzetje om vervolgens zelf de boel te saboteren en een vrijstelling te pakken en wederom de verdenking van hem te weerleggen. Want alleen een fanatieke kandidaat pakt een vrijstelling toch?

2 vliegen in een klap! 

Toppertje die sissing.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #144 Gepost op: 28-01-2010, 22:30:44 »
Zo grappig he, als ze aan het einde gewoon zeggen: In aflevering 3 werd de mol gewoon bekend gemaakt (Karel: Frits Sissing is de mol). Maar Frits lijkt me steeds meer een fanatieke kandidaat die gewoon echt wil winnen.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #145 Gepost op: 28-01-2010, 22:47:42 »
Frits was erg aanwezig deze aflevering. Veel opvallende acties, die je zowel als kandidaten acties als mol acties kan zien. Hij blijft voor mij heel erg verdacht.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #146 Gepost op: 28-01-2010, 22:48:42 »
Frits is top, de enige kandidaat die het programma nog echt het kijken waard maakt. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 28-01-2010, 22:49:48 »
Frits is top, de enige kandidaat die het programma nog echt het kijken waard maakt. Dat had ik van tevoren niet gedacht.

Dus als Frits eruit gaat, vind jij het niet boeiend meer denk je? ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #148 Gepost op: 28-01-2010, 22:51:18 »
waarom heeft hij een t shirt met japan aan, en in aflvering drie zou de mol bekend worden gemaakt..
dat was dus frits.

hoewel ik hind ook nog wel verdenk. en die kim kan er ook wel wat van.
en sanne?

blijft altijd moeilijk
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 28-01-2010, 22:57:08 »
Dus als Frits eruit gaat, vind jij het niet boeiend meer denk je? ::oink::

Dan blijven er naar mijn mening weinig leuke kandidaten over. Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik ben bepaald niet enthousiast over deze groep.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2010, 23:24:05 »
Met het pakken van de vrijstelling maakt Frits zich vreselijk verdacht, maar het zou wel een goede molactie zijn. Het te verdienen geld wordt verminderd en dat is toch het doel van de mol. De mol wordt op de hoogte gehouden van wie hem verdenkt, dus als de verdenking op hem laag was kan zo'n actie er wel vanaf, lijkt me.
En als laatste persoon kan hij ook nog hopen dat iemand anders de vrijstelling pakt en hij buiten schot blijft. Mocht dat niet lukken dan kan hij het alsnog verstieren.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2010, 23:26:28 »
 ::rofl:: Frits is echt lullig  ::rofl::
Maargoed hij is wel zo dat hij als enige het spel speelt.. De rest ging voor het geld. De mol denk ik ook. Het is te opvallend als de mol de vrijstelling pakt.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2010, 23:39:04 »
Zo grappig he, als ze aan het einde gewoon zeggen: In aflevering 3 werd de mol gewoon bekend gemaakt (Karel: Frits Sissing is de mol). Maar Frits lijkt me steeds meer een fanatieke kandidaat die gewoon echt wil winnen.  ::vergroot::
Nee. Hij zij. "De mol maakt zich bekend in afl. 3." Jezelf bekendmaken of bekendgemaakt worden is een wezenlijk verschil.

Als hij eerder was gegaan en de vrijstelling had gepakt dan had hij welliswaar minder geld verdiend, maar bovendien de rest van de groep in het bos laten zitten. Als je zo'n actie uitvoert dan krijg je het vertrouwen echt nooit meer terug. Nu kan hij het nog goedmaken met de groep.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2010, 23:42:06 »
Nee. Hij zij. "De mol maakt zich bekend in afl. 3." Jezelf bekendmaken of bekendgemaakt worden is een wezenlijk verschil.

En Karel en Angela hadden geinstrueerd moeten worden over wie ze als mol moesten aanwijzen. Anders had PJ niet in afl. 1 kunnen zeggen dat mol zich bekend zou maken.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2010, 23:44:53 »
En Karel en Angela hadden geinstrueerd moeten worden over wie ze als mol moesten aanwijzen. Anders had PJ niet in afl. 1 kunnen zeggen dat mol zich bekend zou maken.
Wat is het probleem? "De mol maakt zich bekend". Terwijl PJ het zegt staat de mol erbij. Als hij niet eerder instructies erover heeft gehad, dan heeft hij 2 afleveringen om zich voor te bereiden en PJ's info op te volgen. Karel en Angela zijn wat dat betreft niet relevant.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2010, 23:49:02 door MacGyverMagic »

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2010, 23:46:39 »

Lijkt me niet echt een probleem om dit even in te fluisteren ...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2010, 23:49:43 »
Wat is het probleem. "De mol maakt zich bekend". Terwijl PJ het zegt staat de mol erbij. Als hij niet eerder instructies erover heeft gehad, dan heeft hij 2 afleveringen om zich voor te bereiden en PJ's info op te volgen. Karel en Angela zijn wat dat betreft niet relevant.

Het ging erom dat als zij de mol aanwijzen, dit het bekendmaken van de mol zou zijn, zoals gezegd in afl 1. Maar als dit zo is moeten Angela en Karel geinstrueerd worden, daar heeft de mol dan geen invloed op. Maar ik sluit me aan bij jou dat dit bekend maken is en niet jezelf bekend maken.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 28-01-2010, 23:53:50 »
Ik weet niet of de tekstschrijver van PJH zo genuanceerd over de formulering van het 'bekendmaken' heeft nagedacht. Dus het valt wat dat betreft niet uit te sluiten dat Karel en Angela expres de echte mol hebben aangewezen. Aan de andere kant: in dat geval sloeg de opdracht nergens op (dat kandidaten zichzelf verdacht moesten maken).

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 29-01-2010, 00:09:49 »
Ik weet niet of de tekstschrijver van PJH zo genuanceerd over de formulering van het 'bekendmaken' heeft nagedacht. Dus het valt wat dat betreft niet uit te sluiten dat Karel en Angela expres de echte mol hebben aangewezen. Aan de andere kant: in dat geval sloeg de opdracht nergens op (dat kandidaten zichzelf verdacht moesten maken).

Alle teksten (molboek, twitter website etc,)zijn echt wel heel erg zorgvuldig uitgemeten. dat zal dus ook gelden voor de formuleringen van PJH.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2010, 00:13:29 »
Alle teksten (molboek, twitter website etc,)zijn echt wel heel erg zorgvuldig uitgemeten. dat zal dus ook gelden voor de formuleringen van PJH.
Geef elkaar/Karel de hand. Enig speurwerk opent deuren. Etc, Etc. Hoe PJ iets zegt is wel degenlijk zorgvuldig bepaald.