WAT EEN AFGANG
Totale verwarring hier...
Ik zat al te bedenken wat ik allemaal kon opsommen wat ie nu weer allemaal had
uitgevreten...
bij Nadja in de buurt en meteen af, niks doen bij de volgorde, niet
gezien worden vanuit de lift, niet blij met die 5000,-.
Ik werd denk ik te zeker na de laatste series die ik wel goed had. Het is een totaal
raadsel, ik werd in de loop van de aflevering steeds zekerder dat ie het was.
Tsja de mol zoeken staat weer open voor me. Dick koos Renate dus die is het niet. Inge is
in de soaps 'the bitch' maar in de serie zie ik het niet. Eva denk ik ook nog steeds niet
na die 5000 voor de pot vandaag. Nadja ligt er zooooooooooooooooooooo dik bovenop maar
ja, ik was op zoek naar een man. Paul lijkt me echter toch niet maar zou dan moeten.
Waarom dan alleen Menno naar huis? Die moet toch wat vragen goed hebben ingevuld terwijl
verder niemand Paulvragen invulde.
Tsja de enige die echt logisch is, ik heb haar ook altijd wel gevolgd en ze stond ook
steeds top-1 als hulpmol, is Nadja. Die doet werkelijk alles fout net als Milouska maar
ja, ze wordt ontzettend verdacht.
Niet zo'n beste mol zou je dan denken
maar wel erg succesvol als rover van de pot! En dat warrige verhaal, eerst in de biecht
zeggen dat ze van Paul in de trein niet wil horen wie hij verdacht want die info zou toch
niet deugen, later bij uitreiking van de boekjes tegen Karel zeggen dat ze dat doet om
informatie van Paul te krijgen!
Tsja, Paul zou wel geweldig zijn als mol. Ik heb altijd geloofd dat er eens een mol komt
die een rood scherm krijgt en terugkomt. Misschien dat toch Dick...
Greetz,
Lo