Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 46890 keer)

Offline KevinDG

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 30-04-2006, 15:48:16 »
bewijs maar dat ie het niet is...;)

idd ::jaja:: ::trots::

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #141 Gepost op: 30-04-2006, 17:08:06 »
ik heb nog een raar shot gevonden. Het zit gemonteerd tussen het mollenboekjes lezen op 34.40 het is het lampje wat aan en uit flikkerd, maar het lijkt wel een poppetje. Het zal wel weer niets zijn, maar ziet er wel raar uit.

Dit is gewoon een heel erge close-up van die lamp...  ;)
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #142 Gepost op: 30-04-2006, 18:55:18 »
Schitterende uitzending en ik vond het hartstikke leuk voor Frederique dat ze de vrijstelling kreeg en nu nog winnen Fred. Ik denk uiteindelijk dat Frederique ook gaat winnen en dat Roderick de Verlieser word en Milouska is voor mijn gevoel vanaf Aflevering 1 al de Mol, al ken ik het niet goed motiveren waarom zei juist de Mol is maar, daar komen we Vrijdag wel achter. ;) :)

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 30-04-2006, 19:56:28 »
prachtige aflevering. toch wel een wrang gevoel dat je frederique daar zo ziet fietsen in de wetenschap dat ze er niet meer is :(

ik ben echt heel erg benieuwd naar de aflevering van volgende week. ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen idee heb wie de mol is. Er zijn voor alledrie zoveel argumenten te bedenken waarom iemand de mol zou kunnen zijn. Ik hoop Roderick mol, Frederique winnaar, Milouska verliezer. Maar of dat ook zo gaat worden... geeeen idee...

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #144 Gepost op: 30-04-2006, 21:05:12 »
hoezo HOOP je dat dan?

Ik denk dat ook, trouwens.
Molloot sinds seizoen 4

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #145 Gepost op: 30-04-2006, 22:26:50 »
Op zich is het wel logisch dat Roderick achteraan staat/zit, want hij is erg lang. Je gaat dan automatisch achteraan staan of zitten.
Daar heb je wel gelijk in maar..... waarom altijd links of rechts. Toine is ook niet een van de kleinsten en staat toch ook niet altijd rechts of links achteraan? Ik blijf het echt heel opvallend vinden dus. Had je maar gelijk kon ik lekker helemaal voor milous gaan maar dat gaat niet op voor me. Ik heb het echt nog nooit zooo moeilijk gevonden. Ik blijf twijfelen.
 :-\\
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #146 Gepost op: 30-04-2006, 22:35:06 »
Vage hints richting Roderick zijn niet erg, hij is toch de mol  ::jaja::
Molloot sinds seizoen 4

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 30-04-2006, 22:52:27 »
Daar heb je wel gelijk in maar..... waarom altijd links of rechts. Toine is ook niet een van de kleinsten en staat toch ook niet altijd rechts of links achteraan? Ik blijf het echt heel opvallend vinden dus. Had je maar gelijk kon ik lekker helemaal voor milous gaan maar dat gaat niet op voor me. Ik heb het echt nog nooit zooo moeilijk gevonden. Ik blijf twijfelen.
Fijn dat jij er ook zo over denkt dat achteraan wil idd niks zeggen Roderick is groot en staat tuurlijk achter....   maar hij staat nooit in het midden, altijd links of rechts  Mede hierdoor blijf ik op Rodrick en switch niet naar Milouska met haar mollenstreken.  Waar ik ook mee blijf zitten is dat Roderick NOOIT door karel uitgekozen word bij de executie. een keer kreeg hij een groene vingerafdruk maar toen vroeg hij er zelf om. Zijn dubbel petje in aflevering zeven, de ondertiteling met Jorge, Zijn dansschoenen die er veel eerder waren als Liz haar daar gekochte danskleding. Oops ik draaf door.
Dit topic gaat over aflevering 8  sorry
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 22:59:55 door kwarkje »

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 30-04-2006, 23:08:00 »

Dat hij links of rechts achteraan zitten, is op zich ook best logisch. Als de kandidaten eraan komen lopen, loopt hij vaak voorop. Hij gaat dan achteraan zitten, maar schuift ook helemaal door naar achter, zodat hij de andere niet voor de voeten loopt. Alleen bij aflevering 5 is het een beetje apart, maar toen zat hij er al ruim van te voren dus loopt hij de andere dus ook niet voor de voeten.
WIDM addicted....

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 30-04-2006, 23:14:03 »
Je hebt gelijk als het om de executie's alleen gaat maar.... ook bij alle foto's staat hij links of rechts achteraan.En dan gaat dit verhaal niet op. :-\\

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 30-04-2006, 23:14:54 »
Dit is gewoon een heel erge close-up van die lamp...  ;)

zover was ik ook ja....

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 30-04-2006, 23:37:59 »
Dat hij links of rechts achteraan zitten, is op zich ook best logisch. Als de kandidaten eraan komen lopen, loopt hij vaak voorop. Hij gaat dan achteraan zitten, maar schuift ook helemaal door naar achter, zodat hij de andere niet voor de voeten loopt. Alleen bij aflevering 5 is het een beetje apart, maar toen zat hij er al ruim van te voren dus loopt hij de andere dus ook niet voor de voeten.
  Waarom loopt hij altijd voorop of achteraan??????  dat zie je niet hoor   En stel als hij niet links komt te zitten in de executie  of niet links komt te staan in de groeps foto   dat hij dan de rest van de tijd altijd als laatste was en dat ze die plaats dan juist open hielden??????  kom op dream on

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 30-04-2006, 23:45:56 »
  Waarom loopt hij altijd voorop of achteraan??????  dat zie je niet hoor   En stel als hij niet links komt te zitten in de executie  of niet links komt te staan in de groeps foto   dat hij dan de rest van de tijd altijd als laatste was en dat ze die plaats dan juist open hielden??????  kom op dream on

Elke keer als je de kandidaten ziet aanlopen, loopt Roderick voorop (waarom weet ik niet)dus wat dat betreft klopt mijn theorie. En wat betreft de foto's... het is vaak bij foto's maken dat de langste achteraan aan de buitenkant staat (heb genoeg klassenfoto's om dat te bewijzen ;)). Jah, ik kan nu eenmaal niet geloven dat links of rechts achteraan staan een hint is :P ;)
WIDM addicted....

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 1-05-2006, 00:03:17 »
hihi  ::tandpastasmiley::ik eigenlijk ook niet maar ik vind het echt wel heel erg opvallend zo opvallend dus dat het me elke keer weer verbaast. Ik hoop dus ook dat kwarkje en ik spoken zien ::jaja::

Offline bridgetvh

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 1-05-2006, 00:12:28 »
ehhh, ik wil niet lullig doen hoor maar die berg is dus gewoon 4170 Meter hoog...

Je moet niet overal een hint in willen zien, ik zie alle afleveringen lang al echt de meest belachelijke dingen voorbij komen...  ::tandpastasmiley::
Greetzzz, Bridget

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 1-05-2006, 00:19:11 »
hihi  ::tandpastasmiley::ik eigenlijk ook niet maar ik vind het echt wel heel erg opvallend zo opvallend dus dat het me elke keer weer verbaast. Ik hoop dus ook dat kwarkje en ik spoken zien ::jaja::

Ik hoop het ook, want dan kan ik tenminste lkkr Milouska als mol blijven verdenken ;D

ehhh, ik wil niet lullig doen hoor maar die berg is dus gewoon 4170 Meter hoog...

Je moet niet overal een hint in willen zien, ik zie alle afleveringen lang al echt de meest belachelijke dingen voorbij komen...  ::tandpastasmiley::

Jah, dat vond ik ook al :P maar ik vind het wel grappig wat mensen allemaal niet voor hints kunnen verzinnen ;)
WIDM addicted....

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 1-05-2006, 00:24:43 »
over het lezen van de dagboeken:

wat zeggen peggy en frederique op het einde? ze zitten te lachen met milouska maar waarmee? ze zegt iets van "auditie" en "kleren van mary-lou". iemand die dit kan uitleggen?

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 1-05-2006, 00:35:37 »
Wat een schreeuwerd! (over peggy :P) KAAAA! (snap ik ook nie :P) Iedereen hele tijd auditie aan het doen (kandidaten zijn volgens haar overduidelijk aan het acteren en doen dingen overdreven :)) kleding mary-lou: in een spijkerbroek... (vond Milouska waarschijnlijk niet mooi en meningen over kleding in je mollenboekje schrijven is niet bepaald normaal :P ;))
WIDM addicted....

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 1-05-2006, 00:38:37 »
Wat een schreeuwerd! (over peggy :P) KAAAA! (snap ik ook nie :P) Iedereen hele tijd auditie aan het doen (kandidaten zijn volgens haar overduidelijk aan het acteren en doen dingen overdreven :)) kleding mary-lou: in een spijkerbroek... (vond Milouska waarschijnlijk niet mooi en meningen over kleding in je mollenboekje schrijven is niet bepaald normaal :P ;))
ahzo :D
bedankt voor het 'vertalen' ;) ('hollands' nederlans is soms moeilijk te verstaan voor vlamingen ;) )

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 1-05-2006, 00:40:49 »
ahzo :D
bedankt voor het 'vertalen' ;) ('hollands' nederlans is soms moeilijk te verstaan voor vlamingen ;) )

Haha, no problem ;)
WIDM addicted....