Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49079 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 3
« Gepost op: 24-03-2006, 20:05:35 »
Nog 'n klein half uurtje en de nieuwe aflevering gaat weer beginnen! Vanaf dan kun je hier alles kwijt over aflevering 3.  :)

Offline aura123

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2006, 20:57:45 »
Mary-lou en Richard hebben toch zo'n hoogtevrees?!?!

Daar merkte ik bar weinig van toen ze net aan het abseilen waren....

Waar zijn nu de tranen uit de eerste aflevering, Mary-Lou?!?!?

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2006, 21:22:14 »
Ik dacht dat iedereen mocht weten wat hij of zijn met de eigen jokers deed. Wist niet dat je ze ook van elkaar mocht stelen  ::niet-ok::
Vraag me ook af waar het hoogtevrees van Mary-Lou ineens heen is  ???

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2006, 21:23:37 »
Jeetje wat wordt Milouska gepest.  :-\\

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2006, 21:25:36 »
hoogtevrees heeft niet alleen met hoogte te maken, maar ook met het feit of je wel of niet gezekerd bent en of je wel of niet in de diepte kijkt.

Offline Ca

• Forumlid
  • Je was een geweldig mens...
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2006, 21:26:28 »
Zo, Richard eruit. Kunnen we er weer één wegstrepen  ::zwaai::
Leuke aflevering weer  ::jaja::
Vooral dat met die jokers  ::rofl::

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 24-03-2006, 21:26:49 »
Tijdens het invullen van de test kreeg je van iedereen een close-up van de ogen, behalve van 1 iemand geloof ik...
Nog meer mensen die dit gezien hebben?

Offline Sjinees

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2006, 21:28:06 »
Verbaasd me dat de groep niet aan Roderick heeft gevraagd over het telefoontje van vorige aflevering. Of zouden ze dat gewoon eruit hebben geknipt? Want dat zou toch wel een aardige discussie hebben opgeleverd...

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2006, 21:29:43 »
wat een leuke aflevering ::bravo:: ::bravo:: als een EEKHOORN van boom tot boom gaan, en wat werd er  weer veel gemold...... dat wordt weer 3x kijken ;D

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2006, 21:29:51 »
Frédérique valt voor mij nu af als mol (foto goed geraden, dansgroepje 2; ze zei meteen dat het Liz was, dat is dus echt dé anti-mollenstreek). Omdat ze nu al twee uitzendingen zonder jokers vol op Liz gaat, denk ik dat Liz, of misschien Roderick, de mol is (maar ik denk Liz).

Toine valt ook af omdat hij voor groepje 2 ging.

Peggy maakte een rare fout bij de foto's. Ze had die fout niet hoeven maken, want ze dachten dat het Mary-Lou was, terwijl het Liz was. Als ze de mol was geweest, had ze niet zo duidelijk Toine willen noemen (en dus fout tellen) maar dan had ze wel Mary-Lou genoemd. (minder duidelijke fout). Peggy maakt nog kans maar ik geloof er niet meer zo in.

Richard is de afvaller.

Milouska...tsja wat moet je daar nu van zeggen. Geen bril bij zich en neutraal bij het dansen. Verder weer geen jokers ingezet? En weer door de test gekomen. Heel vreemd.

Mary-Lou zou ook nog kunnen!

Offline DeMol1999

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2006, 21:30:20 »
om maar meteen met de deur in huis te vallen ik verdenk liz echt heel erg!!
als ze tevoorschijn komen als 2e koppel  en legt richard uit hoe het zit met de jokers..
deed liz heel verbaast enzo en dan zegt milouska opeens maar die heb je toch niet nodig met een vrijstelling en dan zegt ze zoiets van nee maar later wel natuurlijk en ze kijkt zo vreemd ze heb opeens een heel andere lichaamstaal.
het duurt echt 2 seconden ga het maar eens nakijken

Offline Danou

• Forumlid
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2006, 21:30:38 »
Het valt mij wel op dat Peggy iedere keer op de "mol" stemt die het spel moet verlaten en zelf zit ze er nog steeds in..

Misschien verdenk ik haar wel teveel dat ik op onzinnige dingen ga letten.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2006, 21:30:59 »
Trouwens erg jammer dat je reeds vér op voorhand weet wie er af gaat vallen. Van degene die afvalt, krijg je niet te horen wie hij/zij verdenkt. Daarbij ook nog eens de stukjes in de intro en je wist al dat Richard zou gaan.

Naja..; goed voor m'n pool, maar zullen wel meer mensen zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2006, 21:31:10 »
Ik ben er volledig van overtuigd dat Milouska de Mol is. Vooral door opdracht 2, hoe ze als enige niet ziet dat het Liz is (zogenaamd), niet doorheeft wat Frederique bedoelt met Roderick met pruik (zogenaamd) en dan zich op de vlakte houdt en vervolgens mee gaat met Richards redenering. Typische Mollengedrag. Ze is het absoluut! Anders ga ik met roze sjaaltje en Karel-hoed naar de molfandag. (Zonder mijn hoofd kaal te scheren, dat is net iets te groot risico.)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 22:48:34 door Heinz »

Offline peking-eend

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2006, 21:31:50 »
Heeft iemand dit ook gezien:

Tijdens de opdracht met het abseilen was er een shot vanaf de grond beneden naar boven. Ik weet niet meer wie er toen aan het abseilen was.. Toine?
Maar wat me opviel was de blauwe lucht tussen de bomen. Laat dat nou net de vorm hebben van het logo van Wie is de mol? !
Zou het een hint kunnen zijn dat Toine de mol is?

Ik ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft gezien.
Als de uitzending online is kan ik wel een screenshot maken.

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2006, 21:32:12 »
Ze moeten Milouska wel hebben... en dat stelen lijkt volgende week dus echt te lukken...  ::niet-ok::

Een shot dat mij opviel: Tijdens het maken van de test is er van Peggy een shot in spiegelbeeld. Dit zie je aan het computerscherm.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2006, 21:32:37 »
Héél doorzichtig, maar Peggy is mijn mol naa deze aflevering.
Waardeloos zeg. ::rofl::

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2006, 21:32:47 »
hoogtevrees heeft niet alleen met hoogte te maken, maar ook met het feit of je wel of niet gezekerd bent en of je wel of niet in de diepte kijkt.

Dat weet ik zonet nog niet. Ik zelf heb namelijk ook heel erg last van hoogtevrees, en het maakt bij mij echt niets uit of ik gezekerd ben of de diepte inkijk, als het hoog is, is het hoog en verrek ik van de angst :\'(

Online Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 24-03-2006, 21:32:53 »
Richard (mol afl 1&2) er uit en nog maar 2 mannen,de kans dat de Mol weer een vrouw is is dus nu groter.

In ierdergeval nu 3 mensen die niet afvallen in de betreffende uitzending,ondanks hun filmpje.

Liz in Afl 1
Toine in Afl 2
Milouska nu in afl 3

en volgende week is dat Peggy.
De andere persoon die het zelfde doet en nu al te zien in in de voouitblik,net als Richard vorige week is Toin.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 24-03-2006, 21:33:54 »
Het valt mij wel op dat Peggy iedere keer op de "mol" stemt die het spel moet verlaten en zelf zit ze er nog steeds in..

Misschien verdenk ik haar wel teveel dat ik op onzinnige dingen ga letten.

In aflevering 1 stemde ze op Toine, dus daar gaat je theorie.  ::ohno::