Mijn ideetje/overzichtje van afl. 3... For what it's worth
Ik vond ten eerst Fré tijdens die BOOMTOP ;)opdracht heel overtuigd, heel kalm, zo gecontroleerd. Zo kan ze zíjn natuurlijk. Ook met de poging jokers te jatten, net als Peggy overigens... dan denk ik: je doet gewoon alsof je ze nodig hebt, hehehehe.
Peggy en Chris vond ik daar maar raar doen, vooral Peggy. Heel erg twijfelend!
Mary-Lou zei dat foto 1 Toine was maar was Roderick.
Fré zei dat foto 2 Peggy was en het was ook Peggy.
Richard zei dat foto 3 Milouska was en dat was - duhh - ook Milouska.
Toine zei dat foto 4 Fré was en dat was ook Fré.
Peggy zei dat foto 5 Toine was en dat was Liz (like HOE mensen?!! haha).
Milouska zei dat foto 6 Liz was en dat was Mary-Lou.
Wat ik hier mee kan moet ik nog even bekijken, maar ik vond wel dat sommige mensen lastig te herkennen zijn!
Bij de hotelkamers werden (alleen de volgende kamernummers gemeld:
204 (Mary-Lou met Peggy)
205 Toine met Richard
Het deed me denken aan de hint van vorige jaar. 4=D, 5=E...
Al zie ik nu niet zo 1,2,3 in wat we daarmee zouden kunnen
Het viel me ook op dat de rugzak van Fré meerdere malen duidelijk in beeld kwam. De zwarte rugzak met daarop: JUST DO IT. Van Nike natuurlijk.
Om nog even in vergezochte waardeloze tekentjes te blijven. Bij Milouska kwam de 55 in beeld achter haar vliegtuigstoel en op het shirt van Toine staat de afkorting SBNL, wat ws geen hol inhoudt.
En uhm, hoe kwám Roderick eigenlijk aan die pruik. Het lijkt wel of hij een beetje geschrokken reageert als Liz dat aan hem vraagt! Waarom zou hij, kan niets bedenken.
Toine vindt ik gedurende het spel echt zo smalend grimas hebben, soms totaal ongepast, maar dat is ws. sowieso spel. Of kan hij iets niet verbergen>
Tijdens het raden van de paren oppert Richard dat hij niet zeker weet of paar 2 ook met Roderick is. Milouska gaat daar makkelijk in mee en Peggy ook. Mary-Lou twijfelde ook, zei Fré.
Milouska verdenkt Toine en Mary-Lou. Mary-Lou verdacht Liz, maar is overgestapt op Peggy. Peggy zit op Richard. Op wie Richard stemde is niet duidelijk. Toine verdacht Roderick maar is nu ook naar Peggy gegaan en twijfelt nog een heel klein beetje aan Richard. Fré lijkt zeker te weten dat Liz de mol is.
Overigens twijfel ik ook aan de oprechte reactie van Peggy (en een beetje van Toine) gebaseerd op gevoel, bij de executie.
Jammer dat Richard eruit is, maar vlg mij had ik 'm goed in de pool.
Zo en nu... ga ik er even op broeden