Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49078 keer)

Offline Marloezzel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2006, 21:34:33 »
Heeft iemand dit ook gezien:

Tijdens de opdracht met het abseilen was er een shot vanaf de grond beneden naar boven. Ik weet niet meer wie er toen aan het abseilen was.. Toine?
Maar wat me opviel was de blauwe lucht tussen de bomen. Laat dat nou net de vorm hebben van het logo van Wie is de mol? !
Zou het een hint kunnen zijn dat Toine de mol is?

Ik ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft gezien.
Als de uitzending online is kan ik wel een screenshot maken.

Dat shot viel me inderdaad ook op, maar zag er toen (nog) geen logo in...

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2006, 21:35:48 »
Ik zit ook op Milouska. Ik twijfelde eerder nog tussen haar en Richard. Milouska houdt zich erg op de vlakte en dat naïeve van haar lijkt in haar voordeel te zijn....niemand verdenkt haar echt.
Toch bedankt!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2006, 21:36:43 »
Ja, maar de grootste pestkop: Richard is nu eruit ;)

Ik zat echt even te huiveren hoor. Wat nu als er niemand uit zou gaan? En het had maar even een andere wending kunnen nemen bij die tango en Liz & Roderick (mijn mol) hadden geen vrijstelling!  ::oink::

Wel cool van Peggy en Frédéderique dat ze probeerden de shekels/jokers van Milouska te pikken. Maarja, het is net wat Karel zei he? Je kan ze verkopen, weggeven, inzetten, opsparen en dus ook stelen  8)

Ik heb zowel de fotoronde met dat abseilen opgeschreven als wie welke mol aanwees

Abseilopdracht met fotoherkenning

1) Foto van Roderick, wordt ook goed geraden >> 500 euro erbij
2) Foto van Peggy, wordt goed geraden >> 500 euro erbij
3) Foto van Milouska, wordt fout geraden want Toine is het volgens ?? >> niets
4) Foto van Frédéderique, wordt goed geraden >> 500 euro erbij
5) Foto van Liz, wordt fout geraden want Toine is het volgens ... >> niets
6) Foto van Mary-Lou, wordt fout geraden want Liz het volgens ... >> niets

Op welke mol laten de kandidaten hun keuze vallen?

Milouska: Mol: Mary-Lou
Mary-Lou: Mol: Peggy
Peggy: Mol: Richard >> Moet dus een nieuwe mol vinden!!
Richard: Mol: liet hij niet doorschemeren bij de test maar na afloop maakte hij bekend dat hij Toine had om zo te hopen dat "de rest er ook naast zat"
Toine: Mol: Peggy + 2 jokers ingezet
Frédéderique: Mol: Liz

En oh wat was het spannend want de groep zat direct op groep 2 door Liz. Komt natuurlijk door Peggy & Frédéderique die weleens gewerkt hebben samen met Liz waardoor ze haar sneller herkennen. Maarja, als Roderick een pruik opdoet, waarom gaat zij dan niet een totaal anders kapsel aanmeten?  ::)

Afijn, prima leuke aflevering! En dan die sneak preview

Peggy die je hoor zeggen in een biecht: "Ik heb Milouska haar shekels!!"  ;D

De strijd om de shekels barst los! :P

En hoe Frédéderique dan in deze aflevering in een biecht zegt geen jokers zal teruggeven aan Toine wanneer er weer een joker verdien opdracht volgt. "Ik gokde erop dat er geen opdracht meer zou komen met jokers en zodoende heeft Toine pech. Komt die er wel dan lul ik me er wel uit"  ;D >:D

Toine kan het opzich wel verwachten geen jokers te krijgen, zoals Milouska zei in een biecht: "Tijdens opdrachten werken we samen maar uiteindelijk maak je in je eentje die test en is het ieder voor zich" >> Zo doet Frédéderique dus precies als er eventueel zo'n nieuwe joker opdracht komt!  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2006, 21:38:29 »
Dat weet ik zonet nog niet. Ik zelf heb namelijk ook heel erg last van hoogtevrees, en het maakt bij mij echt niets uit of ik gezekerd ben of de diepte inkijk, als het hoog is, is het hoog en verrek ik van de angst :\'(

je hebt natuurlijk hoogtevrees in allerlei maten..

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2006, 21:39:39 »
Het viel mij ook gelijk op en ik vroeg me af waarom je met het abseilen Toine's jeugdfoto zag, maar dat deze aan het eind niet meer terugkwam.
Toch bedankt!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2006, 21:41:33 »
Mijn ideetje/overzichtje van afl. 3... For what it's worth  ;D

Ik vond ten eerst Fré tijdens die BOOMTOP ;)opdracht heel overtuigd, heel kalm, zo gecontroleerd. Zo kan ze zíjn natuurlijk. Ook met de poging jokers te jatten, net als Peggy overigens... dan denk ik: je doet gewoon alsof je ze nodig hebt, hehehehe.

Peggy en Chris vond ik daar maar raar doen, vooral Peggy. Heel erg twijfelend!

Mary-Lou zei dat foto 1 Toine was maar was Roderick.
Fré zei dat foto 2 Peggy was en het was ook Peggy.
Richard zei dat foto 3 Milouska was en dat was - duhh - ook Milouska.
Toine zei dat foto 4 Fré was en dat was ook Fré.
Peggy zei dat foto 5 Toine was en dat was Liz (like HOE mensen?!! haha).
Milouska zei dat foto 6 Liz was en dat was Mary-Lou.

Wat ik hier mee kan moet ik nog even bekijken, maar ik vond wel dat sommige mensen lastig te herkennen zijn!

Bij de hotelkamers werden (alleen de volgende kamernummers gemeld:
204 (Mary-Lou met Peggy)
205 Toine met Richard
Het deed me denken aan de hint van vorige jaar. 4=D, 5=E...
Al zie ik nu niet zo 1,2,3 in wat we daarmee zouden kunnen  ::rofl::

Het viel me ook op dat de rugzak van Fré meerdere malen duidelijk in beeld kwam. De zwarte rugzak met daarop: JUST DO IT. Van Nike natuurlijk.

Om nog even in vergezochte waardeloze tekentjes te blijven. Bij Milouska kwam de 55 in beeld achter haar vliegtuigstoel en op het shirt van Toine staat de afkorting SBNL, wat ws geen hol inhoudt.  ::tandpastasmiley::

En uhm, hoe kwám Roderick eigenlijk aan die pruik. Het lijkt wel of hij een beetje geschrokken reageert als Liz dat aan hem vraagt! Waarom zou hij, kan niets bedenken.

Toine vindt ik gedurende het spel echt zo smalend grimas hebben, soms totaal ongepast, maar dat is ws. sowieso spel. Of kan hij iets niet verbergen>

Tijdens het raden van de paren oppert Richard dat hij niet zeker weet of paar 2 ook met Roderick is. Milouska gaat daar makkelijk in mee en Peggy ook. Mary-Lou twijfelde ook, zei Fré.

Milouska verdenkt Toine en Mary-Lou. Mary-Lou verdacht Liz, maar is overgestapt op Peggy. Peggy zit op Richard. Op wie Richard stemde is niet duidelijk. Toine verdacht Roderick maar is nu ook naar Peggy gegaan en twijfelt nog een heel klein beetje aan Richard. Fré lijkt zeker te weten dat Liz de mol is.

Overigens twijfel ik ook aan de oprechte reactie van Peggy (en een beetje van Toine) gebaseerd op gevoel, bij de executie.

Jammer dat Richard eruit is, maar vlg mij had ik 'm goed in de pool.

Zo en nu... ga ik er even op broeden ::zwaai::
Laten we jabberen.

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2006, 21:44:04 »
je hebt natuurlijk hoogtevrees in allerlei maten..

Dat is zo, maar ik blijf het verdacht vinden  ::vergroot::
Begin Liz trouwens ook steeds meer te verdenken

Offline pouwlus

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2006, 21:45:28 »
De dingen waarvan de makers denken dat de kijkers op de goede mol kunnen gaan zitten , laten ze echt niet zien op de tv.
De stemmen van de kandidaten die ze laten horen bij het maken van de test kunnen bij de mol ook wel ingesproken zijn bij terugkomst in Nederland. Niemand die dat kan horen , toch.
Wie was dat ook al weer die graag een eenkhoorn wilde zijn , dit was er een mooie opdracht voor.
Ik denk dat wij als kijkers veel minder zien als de kandidaten en toch twijfelen ze nog allemaal,niemand is zeker van zijn keuze.

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2006, 21:47:53 »
Weer een leuke aflevering  ::jaja::

Liz is mollerig geworden voor mij, en ook Milouska is in molgehalte gestegen na deze aflevering.

Liz was bang dat de andere WIDMers moesten raden wie zij waren en daarom wilden ze al die aanpassingen doen. Ik vond het over komen alsof ze wist dat er ook geld mee kon verdiend worden en dat het niet alleen om die vrijstellingen ging.
Bovendien vond ik haar een beetje gek kijken toen ze over de jokers vertelde, ze wist er als niet de mol is, waarschijnlijk niets van af. Maar het leek wel of ze een beetje slecht speelde.

Milouska is wel een beetje zielig hoor, ik vind het best flauw dat ze haar jokers willen stelen. En dat dit uiteindelijk ook lukt. Ze is een beetje het pispaaltje.
Ik vind haar wel een beetje nep over komen, maar misschien is dat gewoon hoe ze is. Ik heb wel eens het jeugdjournaal gezien, maar daar kwam ze heel anders over.

Frédérique was mijn nummer 1 mol, maar hier begin ik meer aan te twijfelen  :-\\

Even dacht ik nog dat er niemand uitging tijdens de executie, maar dit bleek niet zo te zijn. Ik had de pool goed ingevuld.

Offline Riabee

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2006, 21:48:12 »
Weinig mollenstreken gezien dit keer.Ik verdacht tot nu toe Frederique vanwege de kuil, de opmerking over haar ogen, en haar lievelingskleur zwart. Nu tijdens de test zei ze dat ze altijd alles op haar gevoel deed... typisch een mol-eigenschap,lijkt me!!!!!
Ze blijft mijn 1e verdachte.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2006, 21:49:23 »
ik vond Liz echt ontzettend verdacht doen
heeel nerveus, telkens, zelfs na het dansen nog ;)

Offline Roek

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2006, 21:51:11 »
Die Peggy toch... Acht kandidaten in het spel, acht foto's en maar blijven zeuren over Chris. Bij elke foto proberen Richard in verwarring te brengen. Vervolgens de volgorde verkeerd onthouden en Toine zeggen waar het Mary-Lou moet zijn. En verder was het niet Richard die begon over paar 4, dat was dus Peggy.

En o ja, toen ze op het vliegveld stonden te wachten, begon Peggy over de tango. Lucky shot of voorkennis?

Duidelijk wordt het niet ben ik bang.  ;D

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2006, 21:52:00 »
Owhja wat ik ook ontzettend dom vond van Milouska in deze aflevering.

Ik kan niets zien, ik heb mijn bril niet bij me

Offline DeMol1999

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2006, 21:52:15 »
ik verdenk liz echt heel erg!!
als ze tevoorschijn komen als 2e koppel  en legt richard uit hoe het zit met de jokers..
deed liz heel verbaast enzo en dan zegt milouska opeens maar die heb je toch niet nodig met een vrijstelling en dan zegt ze zoiets van nee maar later wel natuurlijk en ze kijkt zo vreemd ze heb opeens een heel andere lichaamstaal.
het duurt echt 2 seconden ik ga het nog maar eens nakijken

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2006, 21:54:33 »
Ik blijf voor Roderick gaan, ook al heeft hij niet heel veel gedaan. Maar in het voorstukje voor volgende week zegt hij: ik heb sjekkels gevonden... vreemd. Als mol 'vind' je zoiets niet, die jat je gewoon!!

Verder viel mij op dat Peggy een andere kleur helm had. Vreemd, want ik zie haar niet als mol...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2006, 21:54:46 »
Owhja wat ik ook ontzettend dom vond van Milouska in deze aflevering.

Ik kan niets zien, ik heb mijn bril niet bij me

ik geloof niet dat we haar al een keer met bril hebben gezien, of vergis ik me?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-03-2006, 21:54:58 »
zoo maar even m'n avater veranderd, mijn mol is weg  :\'(
Ik zit nooit goed, dus dat kunnnen jullie ook meenemen als overweging, haha
De foto van Roderick die hing boven in de BOOMTOP, dat viel me op de rest lag zeg maar op de grond. Vond het een leuke aflevering en ondanks dat Richard eruit ging bleef ik hem verdacht vinden tijden het raden van de dansparen.
 K ga nu voor Roderick en vraag me niet waarom, peggy was weer de enige met een rood petje op tijdens het abseilen was ook wel opvallend en Milouska blijft ook verdacht, Frederique en Tione vallen voor mij af als mol maar zijn wel goede deelnemers..

Offline always mol

• Forumlid
  • ... This is the moment....
« Reactie #37 Gepost op: 24-03-2006, 21:55:27 »
is het iemand ook opgevallen dat peggy de enigste was met een rode helm, de rest groen??

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 24-03-2006, 21:56:45 »
ik geloof niet dat we haar al een keer met bril hebben gezien, of vergis ik me?
Niet dat ik weet,
Maar was het ook niet Milouska die zij dat ze zo'n slechte ogen had op die brug?

ik verdenk liz echt heel erg!!
als ze tevoorschijn komen als 2e koppel  en legt richard uit hoe het zit met de jokers..
deed liz heel verbaast enzo en dan zegt milouska opeens maar die heb je toch niet nodig met een vrijstelling en dan zegt ze zoiets van nee maar later wel natuurlijk en ze kijkt zo vreemd ze heb opeens een heel andere lichaamstaal.
het duurt echt 2 seconden ik ga het nog maar eens nakijken
Helemaal mee eens, zoiets had ik nou ook!
Ik had ook al gezegd dat ik het er gek uit vond zien

Offline Roek

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 24-03-2006, 21:57:04 »
En nog iets over Peggy: vorige week stemde ze op Chris en bleef erin. Deze keer koos ze Richard en bleef erin... Wie wil met me wedden? Ze is het gewoon!