Poll

Wie wordt verliezend finalist?

Roderick
9 (42.9%)
Milouska
6 (28.6%)
Frédérique
6 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Wie wordt de verliezend finalist?  (gelezen 44024 keer)

Offline Chelly

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller?
« Reactie #120 Gepost op: 9-04-2006, 19:49:32 »
Jongens, kunnen we niet wat uit deze foto halen (http://www.mediafreak.nl/mediafreak/leesbericht.asp?ID=338) je kan de volgorde van de afvallers erin zien.. (nl. v.l.n.r. geert, chris & richard, daarna mary-lou (maar die was op vakantie... en dan weer liz) Is wel erg toevallig dat ze zo staan toch?! Het enige probleem is dan Richard..  :-\\

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 9-04-2006, 20:13:32 »
Ik stem al wekenlang op Peggy, en ik blijf net zolang op haar stemmen totdat ze eruit gaat ;D (je zal dan net zien dat ze de finale haalt :o).
Of dat ze de mol is. ::rofl:: ;)

Ik denk dat Richard afvalt.
🜃

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #122 Gepost op: 9-04-2006, 20:19:15 »
Ik hoop enorm op Milouska.  ::joehoe:: toedeloee Milouska  ::)
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #123 Gepost op: 9-04-2006, 20:19:36 »
Jongens, kunnen we niet wat uit deze foto halen (http://www.mediafreak.nl/mediafreak/leesbericht.asp?ID=338) je kan de volgorde van de afvallers erin zien.. (nl. v.l.n.r. geert, chris & richard, daarna mary-lou (maar die was op vakantie... en dan weer liz) Is wel erg toevallig dat ze zo staan toch?! Het enige probleem is dan Richard..  :-\\

wat een geneuzel met die handjes weer.. handen op fre haar schouders, een raar handje bij peggy.

hm, waar sloeg dat handje bij prince nu uiteindelijk ook alweer op treouwens?

Offline Chelly

• Forumlid
  • Hier zijn geen woorden voor...
« Reactie #124 Gepost op: 9-04-2006, 20:29:25 »
wat een geneuzel met die handjes weer.. handen op fre haar schouders, een raar handje bij peggy.

hm, waar sloeg dat handje bij prince nu uiteindelijk ook alweer op treouwens?

Ik bedoel verder nix met die handjes, maar gewoon de volgorde van de kandidaten, lijkt me nl. een beetje te toevallig.. Maar kan aan mij liggen hoor  8) Maar als peggy volgende week afvalt, dan weet ik het zeker! (ook al is ze mijn mol  ::ohno::)

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 9-04-2006, 20:30:54 »
ik denk peggy of toine...
die zitten nu beiden op frederique denk ik
roderick, richard, en frederique zitten nog op peggy...
peggy heeft nog wel een joker
ik denk toch dat toine eruit gaat

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 9-04-2006, 21:33:28 »
ik denk peggy of toine...
die zitten nu beiden op frederique denk ik
roderick, richard, en frederique zitten nog op peggy...
peggy heeft nog wel een joker
ik denk toch dat toine eruit gaat

Nou dat is een duidelijk stukje  ;D Dus als ik het goed begrijp gaat degene eruit volgens jou die het eigenlijk is volgens roderick. richard en frederique, waardoor zij er dus inblijven, hm clear ::)

Ik denk dat Peggy eruit gaat, omdat ze brabants accent heeft en dat begint mensen nu te irriteren  ;D

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #127 Gepost op: 9-04-2006, 21:49:36 »
Citaat
Ik denk dat Peggy eruit gaat, omdat ze brabants accent heeft en dat begint mensen nu te irriteren 

Maar haar accent heeft niks met het goed of fout invullen van een test te maken hoor..  ::)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 9-04-2006, 22:11:06 »
Zoiezo niets tegen Brabantse accenten! ::trots::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 9-04-2006, 22:20:49 »
Je kan iig Frederique sowieso doorstrepen als afvaller bij aflevering zes!

Frédérique zal niet vertrekken!

Tenminste niet in de zesde aflevering bij de executie. Pak haar intro erbij en je ziet als 2de kandidaat een fietsende Frederique die er naar mijn mening best door heen is wat duidt op een zware fietsopdracht. Gezien je met 100% veilig kunt stellen dat de "Volgende Week" of zoals ik ze liever noem "Sneak preview" filmpjes beide opdrachten voor de komende aflevering laat zien en in het hele filmpje geen fiets aan bod komt. Wel een matras, gala kleding / eetgelegenheid & racende kandidaten in auto's. Ofwel Frederique word niet de afvaller van aflevering 6 (en daar ben ik enorm blij om)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 10-04-2006, 10:56:54 »
Nou dat is een duidelijk stukje  ;D Dus als ik het goed begrijp gaat degene eruit volgens jou die het eigenlijk is volgens roderick. richard en frederique, waardoor zij er dus inblijven, hm clear ::)

Ik denk dat Peggy eruit gaat, omdat ze brabants accent heeft en dat begint mensen nu te irriteren  ;D

ik bedoel dat iedereen nu op de verkeerde mol zit
waarom dan peggy? nou roderick en fré in elk geval niet
dus dan richard, peggy of toine
tussen peggy en toine kan ik maar moeilijk kiezen, maar ik ga voor peggy
niet echt met opgaaf van reden

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 10-04-2006, 12:03:11 »
Oh ik vergeet milouska helemaal

Zij gaat eruit  :) (hoop ik)

Offline molsnol

• Forumlid
  • Al 15 jaar molloot..
« Reactie #132 Gepost op: 10-04-2006, 12:40:19 »

Kijk, je hoeft niet per se het verschil te weten tussen alle accenten van het Nederlands, maar van een Maastrichtse zeggen dat ze een Brabants accent heeft gaat me toch wel een beetje ver, vind je zelf ook niet?  :P

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 10-04-2006, 12:54:22 »
Kijk, je hoeft niet per se het verschil te weten tussen alle accenten van het Nederlands, maar van een Maastrichtse zeggen dat ze een Brabants accent heeft gaat me toch wel een beetje ver, vind je zelf ook niet?  :P

Het was maar een grapje die opmerking  vandaar ook de : ;D, maar ik heb wel een aantal schenen geraakt met deze opmerking. En voor mij is alles met een zachte g brabants. Vlaams kan ik nog wel onderscheiden, want dat versta ik echt niet, robinson volg om die reden dan ook niet  :P Ben ook heel blij dat WIDM alleen met nederlanders is, en een limburger dan, twijfelgeval, haha

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 10-04-2006, 13:07:49 »
Ik twijfelde tussen Richard en Milouska. Dus stemde ik op Milouska.  ;D
Laten we jabberen.

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 11-04-2006, 14:31:35 »
volgens mij is dat ook een hint!
geert-chris-richard-(een plaats vrij voor mary-lou)-liz
dit is idd de volgorde van de afvallers tot nog toe!
richard vormt nu natuurlijk een probleem, die kan niet op 2 plaatsen op de foto staan, dus wanneer die afvalt weten we niet: in ieder geval, de volgende afvaller is peggy of richard!

in de laatste belgische mol toonden ze ook in een filmpje alle kandidaten in volgorde van afvallen na elkaar. mijn conclusie was dan dat de mol bij de laatste 3 moest zitten. maar ik had er niet op gerekend dat de finale toen met 4 gespeeld zou worden! en inderdaad, de 4de laatste die ze toonden was mol marc! dus fred zou in principe ook nog de mol kunnen zijn. maar toch is dit wéér een hint in de richting van roderick denk ik! (verliezer=milouska, winnaar=toine, mol=roderick)

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 11-04-2006, 14:45:29 »
Je kan iig Frederique sowieso doorstrepen als afvaller bij aflevering zes!

Frédérique zal niet vertrekken!

Tenminste niet in de zesde aflevering bij de executie. Pak haar intro erbij en je ziet als 2de kandidaat een fietsende Frederique die er naar mijn mening best door heen is wat duidt op een zware fietsopdracht. Gezien je met 100% veilig kunt stellen dat de "Volgende Week" of zoals ik ze liever noem "Sneak preview" filmpjes beide opdrachten voor de komende aflevering laat zien en in het hele filmpje geen fiets aan bod komt. Wel een matras, gala kleding / eetgelegenheid & racende kandidaten in auto's. Ofwel Frederique word niet de afvaller van aflevering 6 (en daar ben ik enorm blij om)

ja dat had ik ook op de .nl site gezet!! gelukkig dat ze er niet uitgaat deze week
dat scheelt mij weer een stressavond.
nu in de stress zitten of Milouska ALSTUBLIEFT eruit mag..
Triomf!

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #137 Gepost op: 11-04-2006, 15:31:00 »
Ik had sowieso verwacht dat Richard er vrij snel uit ging... Liz was 'm dan toevallig voor maar ik verwacht dat ie komende aflevering er voor het laatst is. Hij was er niet voor niets al uit. Alhoewel hem dat natuurlijk wel een hoop kennis verschaft, die executie van 'm... dus terwijl ik dit type begin ik te twijfelen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 11-04-2006, 21:04:42 »
Ik heb het nu twee keer verkeerd gehad door op Peggy te stemmen, dus dat ga ik deze week -gewoon voor de afwisseling  ;) - eens niet doen.
Verder vallen Frederique en Roderick eveneens af; voorstukje van Roderick is naar mijn weten ook nog niet geweest en komt ook niet, komende week.

Gok dat Richard er ook niet uitgaat, om wat al genoemd is; omdat hij nu wellicht wat meer kennis heeft, doordat hij er al een keer uitlag.
Milouska verdenk ik licht -en geheel tegen mijn zin in- van het molschap, dus dan blijft Toine over. Misschien ook wel omdat ik dat stiekem wil  >:D ; hij lijkt nogal goed in de groep en bij de kijkers te liggen en als ie eruitvalt brengt dat tenminste wat te weeg.

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 11-04-2006, 23:35:11 »
Denk Richard of Milouska