Poll

Wie wordt verliezend finalist?

Roderick
9 (42.9%)
Milouska
6 (28.6%)
Frédérique
6 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Wie wordt de verliezend finalist?  (gelezen 44022 keer)

Offline Jeweetwel

• Forumlid
Theorie: Volgorde afvallers
« Reactie #40 Gepost op: 27-03-2006, 14:07:02 »
Valt je iets op aan deze foto?
http://www.mediafreak.nl/mediafreak/leesbericht.asp?ID=338

Jammer Liz, maar je bent de volgende!

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Volgorde afvallers
« Reactie #41 Gepost op: 27-03-2006, 14:25:14 »
Leg Uit!!!!

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 27-03-2006, 14:26:52 »
Leg Uit!!!!

Bovenaan beginnen van links naar rechts

dan 2de rij verder  ;)

maakt Roderick (of evt Toine) mol ;)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 27-03-2006, 14:29:35 »
Of Mary-Lou... Dat dit alle afvallers (op volgorde) zijn en de Mol er gewoon niet tussen staat.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 27-03-2006, 19:15:46 »
Dit zou heel erg leuk zijn als de afvallers inderdaad in deze volgorde afvallen en dan zo op deze foto staan naast elkaar.  :D

Maar... dan betekend dat ook dat Milouska 2de word en niet Frédérique  :\'(
Ik hou deze foto in de gaten nadat aflevering 4,5 geweest zijn!
Dit maakt ook direct mijn mol goed ;D ... Milouska verliezend finaliste, Toine winnaar (zoals ik al dacht) en Roderick mol (wat ik ook denk)

Interessante foto om in de gaten te houden, dat zeker!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2006, 19:39:14 »
Zou er dan tot het einde een man in de serie blijven?
Laten we jabberen.

Offline -Jutta-

• Forumlid
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller?
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2006, 20:22:19 »
Nou ben benieuwd of het klopt. Als Liz eruit ligt (wat natuurlijk niet kan want ze is de Mol  ::) ::) ::) ) dan denk ik dat Roderick de Mol is... (maar waar zal je Mary-Lou kunnen plaatsen? Die kan voor hetzelfde geld nog voor Liz horen, maar omdat ze er niet is kun je d'r niet zien)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #47 Gepost op: 28-03-2006, 16:50:55 »
Wat me ineens opvalt en te binnen schiet.Wie is de mol van 2 of 3 jaar geleden.Elise was toen toch de mol?Op de groepsfoto stond een hint,wat volgens mij door de avro ook was laten zien,dat ze met 2 vingers 'knipte'laten we maar zeggen.Kijk nu dus eens naar de foto van roderick alleen???Dezelfde hint???(2 vingers haast naast elkaar) :o
Carpe Diem!!!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 28-03-2006, 17:09:15 »
ik gok op Toine

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #49 Gepost op: 28-03-2006, 17:11:33 »
ik gok op Toine
Nog een man minder ;)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #50 Gepost op: 29-03-2006, 06:16:35 »
Zoals Paul Simon en Art garfunkel reeds enige tijd geleden hebben voorspeld: bye bye happiness Lizziness
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #51 Gepost op: 29-03-2006, 11:26:49 »
Zoals Paul Simon en Art garfunkel reeds enige tijd geleden hebben voorspeld: bye bye happiness Lizziness
bedoel je niet de Everly brothers? (bye bye love, bye bye hapiness, hello lonelyness)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #52 Gepost op: 29-03-2006, 12:21:10 »
Volgende afvaller is Liz of Roderick. Als ze niet stiekem vragen uit een vorige test hebben ingemonteerd, komen telkens vragen als "Kan de mol paardrijden?" terug. Liz en Roderick kunnen zulke antwoorden niet weten.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 29-03-2006, 12:29:55 »
bedoel je niet de Everly brothers? (bye bye love, bye bye hapiness, hello lonelyness)
Oh oh... shame on me
Inderdaad the Everly Brothers.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2006, 12:32:15 »
Volgende afvaller is Liz of Roderick. Als ze niet stiekem vragen uit een vorige test hebben ingemonteerd, komen telkens vragen als "Kan de mol paardrijden?" terug. Liz en Roderick kunnen zulke antwoorden niet weten.
Over die vraag gesproken: "kan de Mol paardrijden".
Ik denk dat je hierop nooit "neen" kan antwoorden, want hoe weet je in godsnaam of iemand al dan niet kan paardrijden. Tenzij de kandi's bij hun screening deze vraag hebben moeten beantwoorden.
Maar hoe heeft men er dan voor kunnen zorgen dat Liz, Roderick en Frédérique zeker niet op een paard zijn terechtgekomen???

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 29-03-2006, 15:03:04 »
Naast Richard lijkt wel een gat te zijn, ik denk dat Mary-lou daar hoort

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #56 Gepost op: 29-03-2006, 16:19:18 »
Naast Richard lijkt wel een gat te zijn, ik denk dat Mary-lou daar hoort

Dan zou de afvaller daarna ook Roderick kunnen zijn.  :-\\ Wat Toine de mol maakt.
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 29-03-2006, 16:38:15 »
Dan zou Mary-Lou er nu uit.
Ik vind Milouska echt ingeklemt staan zo tussen die anderen. Net of ze in een (mol) holletje zit ::tandpastasmiley::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 30-03-2006, 12:13:12 »
Stel DAT dit een hint zou zijn... dan zou vlg mij Mary-Lou de volgende zijn. De volgorde kan dan van links naar rechts en dan van rij naar rij of met de klok mee. Als je Karel niet mee rekent.
Laten we jabberen.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 30-03-2006, 12:30:30 »
Ik gok denk ik toch maar op Liz.
Ondanks dat je Peggy ziet in de sneak preview wil dat niet automatisch zeggen dat zij eruit ligt want kijk naar Toine met aflevering 2, kwam er ook in voor in zijn intro maar hij ging er niet uit.

Waarom dan toch Liz? Wel, Liz & Roderick zijn nu weer terug in de groep. Ze weten niets van de opdrachten en verhoudingen die zich hebben voltrokken onder de overige vijf. De groep van vijf weet natuurlijk ook niet wat Roderick en Liz kregen opgedragen te doen maar als je mij vraagt gaat Liz ze dat vertellen.

Een tweede punt. De jokers. Milouska is de enige die nog jokers heeft. Twee wel te verstaan maar die worden als je de sneak preview mag geloven gestolen door een gehaaide Peggy. In aflevering 3 werden ook al pogingen ondernomen maar toen had Milouska ze niet in haar rugzak. Er van uitgaande dat jokers verdiend kunnen worden tijdens die lasergame/paintball opdracht van morgen lijken mij jokers verdient te kunnen worden door de kandidaten. >> Kijk naar wat Roderick in de sneakpreview zei met helm + camera op: "En toen vond ik plots 2 jokers" In dat geval maakt iedereen evenveel kans op nieuwe jokers maar dan moet je als kandidaat maar net zo oplettend zijn ze tegen te komen of ze zien tijdens die lasergame opdracht  (Wat Roderick dus wel doet) Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe het eruit ziet als Liz gaat lasergamen want als je mij vraagt is die niet zo oplettend als Roderick m.b.t. jokers.

Derde punt waarom ik denk dat Liz eruit gaat is vanwege het feit dat Roderick niets los laat over zijn gedachtes zoals Liz wel deed met: "Ik begin het toch wel vreemd te vinden, zo afgezonderd van de groep" of iets als dat. Liz die maakt zich dus druk om wat nu afspeelt waarbij Roderick al die gedachtes voor zichzelf houdt en meer naar wat komen gaat aan het kijken is. Roderick zal zich denk ik vanwege het spel makkelijker en sneller aan kunnen passen aan hoe het spel gespeeld word en zodoende sneller inzage krijgen hoe de verhoudingen in de groep ligt en wie wie verdenkt en ga zo maar door. Liz zal dat ook wel proberen maar ik denk dat zij het lastiger zal krijgen met haar acties.

Want als kandidaat uit de tangogroep weet je namelijk niets behalve dat je met die andere tango kandidaat in hetzelfde schuitje zitten en de rest zit met elkaar in hetzelfde schuitje. Opgave voor die tangokandidaten is nu om zo snel mogelijk een plekje te veroveren in het schuitje van die groep van vijf zodat je met hen meekomt wat betreft verhoudingen, verdenkingen, verbonden en ga zo door. In dat opzicht denk ik zelf dat Roderick over het algemeen hier zich sneller tot zal aan zetten en ook op een betere wijze dan Liz. Roderick denkt meer speltactisch naar mijn mening.

Al met al gaat 1 v/d 2 eruit vroeg of laat omdat ze nu eenmaal 3 afleveringen afgezonderd hebben gezeten. Wie weet wel 2 v/d 2 maarja dan moet ik op zoek naar een nieuwe mol  :-\\ Ik denk dus zelf dat in deze aflevering, direct na terugkomst in de groep 1 v/d 2 het spel zal moeten verlaten boven Peggy en/of iederander.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 12:34:28 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan