Ik heb nog 'n aantal vraagjes, maar de bijeenkomst is inmiddels al afgelopen. Ik post ze toch maar, want wie weet leest iemand die er antwoord op kan geven 't.
* Hoe wist Jantien zo gedetailleerd te vertellen hoe George gesaboteerd had tijdens de fiets-de-berg-op-opdracht?
* Was 't toeval dat George tijdens de laatste test boven de letters LMO ging zitten?
* Was de afwijkende achtergrond van de uitspraak van George bij de uitsprakenopdracht geen hint?
* Was 't nu 'n leeuw of 'n hond die voor 't kerkje liep?
* Wat was 't rare ingezette stukje foto bij de foto van de fiets die de dromers te zien kregen?
* Maakte George bewust 'n M-beweging tijdens een van z'n biechten?
* Was George Sandeman ook 'n aanwijzing naar George?
* Werd George extra als Sjors uitgesproken om een gelijkenis met Jorge Colaco te krijgen?
* Waarom werd de jeugdfoto-opdracht toch goedgeteld ondanks de verkeerde antwoorden bij John en Harry?
* Was 't niet laten zien van 't inloggen van George 'n aanwijzing?
* Was 't introfilmpje van George dat wel letterlijk voorkwam maar terug in de tijd ging 'n aanwijzing?
* Wat had 't met hoofdletters intikken van Jantien's naam door Jantien zelf voor betekenis? (had ze gewoon per ongeluk de caps lock aangezet?)
Kortom ik heb nog veel, heel veel, vragen die nog steeds niet beantwoord zijn. Hopelijk kan een van George of een van de andere de kandi's of iemand van de redactie ze 'n keer beantwoorden. Misschien is 1 van deze dingen al ter sprake gekomen op de molfanatenbijeenkomst en kan 1 van de bezoekers daarvan mij 't antwoord geven.