Auteur Topic: Jantien is de mol (deel 4)  (gelezen 13404 keer)

aggie

• Gast
Re:Jantien is de mol (deel 4)
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2002, 22:33:35 »
Ik word niet vrolijk van de gedachte dat dit een hint zou zijn. Een inkoppertje. Het lijkt me veel leuker en dan ook meer te verwachten dat George of John twee keer een dagboek moest schrijven :)

Offline Wiske

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2002, 16:06:22 »
Ik had ook al eerder geopperd dat dit een hint kon zijn, maar dat werd toen ook meteen de grond ingeboord... Maar bij de AVRO hebben ze misschien ook wel gedacht dat dit zo doorzichtig zou lijken, dat niemand het zou geloven en dat ze het daarom juist wel express gedaan hebben met Jantien als mol... Dat het zo doorzichtig lijkt, dat juist niemand het zal willen geloven en dat dat juist de aandacht van Jantien afleidt...

Net zoals in de laatste aflevering in die ondergrondse kerkers, daar had ze wel een erg kleine rol, hoefde alleen maar te wachten op de andere twee. De makers van het programma hebben waarschijnlijk bedacht dat John en George vast nog wel iets doms zouden doen waardoor ze verdacht zouden worden, terwijl Jantien onopvallend kon blijven...Mollenstreken waren voor de laatste aflevering toch niet meer zo belangrijk.

Offline Wiske

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 19-04-2002, 16:30:25 »
En hier nog even een paar licht verdachte opmerkingen van Jantien uit haar dagboek op haar fansite:

"Trouwens, van mij mag de boel nu op straat. Ik houd mijn klep natuurlijk, maar kan niet wachten tot vrijdag. Eindelijk openheid, eindelijk niet meer geheimzinnig hoeven lachen."

en:

"Wie is in vredesnaam de mol? Ik zeg niks en grijns. "

Oh, wat zal het spannend worden vanavond... Ik blijf wel bij Jantien, maar er blijven constant twijfels, hoor..!

Offline Omarrr

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 19-04-2002, 17:25:23 »
George zit ook constant te grijnzen....

Offline ingrid

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 19-04-2002, 19:40:12 »

Oh, wat zal het spannend worden vanavond... Ik blijf wel bij Jantien, maar er blijven constant twijfels, hoor..!

Ik hoop niet dat je gelijk krijgt want dan kan ik niet meer op mn computer omdat ik in de chat zei dat ik die op at als Jantien de mol zou zijn  ;)

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 19-04-2002, 20:26:03 »

not that I found the holy grail (after all I'm the knight that says NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII) .... rofl ....

Heeft Jantien een heesterperk?

molzot

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2002, 13:06:47 »
....dus toch niet Jantien........
....maar wat was George een grandioze mol..... 8) 8) ;D

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2002, 13:57:28 »
Niets is wat het lijkt bij widm, dus misschijn was ze ook wel een mol  ;D

Later, Thef