Auteur Topic: Grappige momenten (deel 5)  (gelezen 31238 keer)

Offline imka

• Forumlid
Re:Grappige momenten (deel 5)
« Reactie #80 Gepost op: 19-04-2002, 23:57:40 »
George die als gewone kandidaat zijn Mol zou blijven uithoren of die de mol al/niet is : "Als ie op het toilet zit : volgens mij ben jij de Mol"  - en dan weer die handbeweging die hij erbij maakt, alsof hij de toiletdeur opent.  :D :D

aggie

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2002, 23:58:46 »

George die als gewone kandidaat zijn Mol zou blijven uithoren of die de mol al/niet is : "Als ie op het toilet zit : volgens mij ben jij de Mol"  - en dan weer die handbeweging die hij erbij maakt, alsof hij de toiletdeur opent.  :D :D

Ik dacht nog: de volgende mol gaat in een hel belanden, als iedereen goed naar George luistert ;D

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #82 Gepost op: 19-04-2002, 23:59:21 »

George die ontkende de mol te zijn. Ik HAD het niet meer. Maar toen volgden gelukkig de andere twee ook... ;D

Ik schrok ook erg, maar gelukkig had ik een stukje spacecake van ambijans gekregen, en raakte ik dus niet meteen helemaal over de rooie!!!  ;D

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 20-04-2002, 00:05:22 »
Wat was dat grappig he, die onthullingen van George...
Ooo, dus Ellen verdenkt mij niet, nee?! ooo

En van dat toilet: Ben jij de mol??? wc deur weer dicht
HAHAHAHAHAHA

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #84 Gepost op: 20-04-2002, 00:19:51 »

Ik schrok ook erg, maar gelukkig had ik een stukje spacecake van ambijans gekregen, en raakte ik dus niet meteen helemaal over de rooie!!!  ;D

WOOOOOOOOOOOWWWW, hahahahahahaha  ;D
*Spacecake begint al aardig te werken bij ambijans*

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 20-04-2002, 00:23:34 »

WOOOOOOOOOOOWWWW, hahahahahahaha  ;D
*Spacecake begint al aardig te werken bij ambijans*

Ik denk dat ik toch maar even alle uitzendingen van DE MOL op video moet hebben, zouden ze dat bij de AVRO kunnen regelen??? Moet ik George dan nu zomaar voor altijd missen!!!
Dat kan toch niet, daar is niet voldoende spacecake voor!!!  ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #86 Gepost op: 20-04-2002, 00:28:55 »
another funny moment:

jantien aan de parachute stevig vastklampend...begeleider probeert jantien hitn te geven handen uitsteken!!! maar jantien hield zich stevig vast: niks dervan!!!

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #87 Gepost op: 20-04-2002, 00:30:51 »
of deze:

angela: gefeliciteerd john,
john verbaasd

angela: maar wie is nu de echte mol?
george wijzend naar jantien(nee he)

angela: molletje maak je bekend...
--STILTE--
George steekt armen in de lucht...opluchting alom

always look on the bright side of life

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 20-04-2002, 00:36:51 »
Harry die George bij elke executie té zenuwachtig vindt om de Mol te zijn. Reactie van George : ik denk dan : "dadelijk moet ik naar huis".

En de reactie wanneer Ellen naar huis moet : "Wat gek dat George er nog in zit".

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #89 Gepost op: 20-04-2002, 01:41:03 »
Grappige momenten op dit forum: hoe vaak ik vannacht gelezen heb: George wat was je goed (maar ik had je wel door..)  ;D
En ook grappig dat ik het totaal niet zuur vind dat ik (weer  :-\) op de verkeerde mol zat!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 20-04-2002, 01:46:26 »

Grappige momenten op dit forum: hoe vaak ik vannacht gelezen heb: George wat was je goed (maar ik had je wel door..)  ;D
En ook grappig dat ik het totaal niet zuur vind dat ik (weer  :-) op de verkeerde mol zat!

Ik zat echt al vanaf afl. 1 op george  8), maar dan op de site www.wieisdemol.nl, daar deed ik ook mee aan de pool en ik heb altijd George gestemd als MOL en sinds ik dit forum heb ontdekt (vanaf afl.3 en de pool vanaf afl. 5) heb ik hier getuigen: ambijans, vlaming, aggie...
(help me es jongens  ;) :D)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #91 Gepost op: 20-04-2002, 01:59:11 »
Ik geloof jullie allemaal wel hoor  :), maar het was gewoon grappig om te lezen!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 20-04-2002, 10:26:48 »
John zal me nu wel verdenken, denk ik?
Verdenkt hij me niet???......dan gaat John niet winnen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #93 Gepost op: 20-04-2002, 10:49:52 »
ja idd aggie, en ik haal et nog maar es aan, de manier waarop george zijn mol lastig zou vallen als ie de mol zelf niet zou zijn: dan zou ik als ie op et toilet zat de deur open doen en zeggen "volgens mij ben jij de mol!" ik lag echt  helemaal dubbel, vind ik de grappigste uitspraak van de hele serie, echt geweldig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #94 Gepost op: 20-04-2002, 11:15:29 »
ow ja, ook grappig, als george gaat bellen met de mol zegt ie "oke" en dan tegen de camera "et was niemand hoor!"

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 20-04-2002, 11:18:49 »

ow ja, ook grappig, als george gaat bellen met de mol zegt ie "oke" en dan tegen de camera "et was niemand hoor!"

en net tevoren had hij gezegd dat hij de belminuten wilde, want "niemand mag met de Mol bellen" (hij, Mol, had dus die "niemand" aan de lijn)

ook leuk was de bekentenis dat hij bij het fietsen nooit moe is geweest, en het "sorry Prince" erachteraan

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #96 Gepost op: 20-04-2002, 11:20:25 »
ja, dat sorry prince, en toen zag je prince echt zo kijken van: grrrrrr!!!!

aggie

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: 20-04-2002, 11:20:45 »

en net tevoren had hij gezegd dat hij de belminuten wilde, want "niemand mag met de Mol bellen" (hij, Mol, had dus die "niemand" aan de lijn)

ook leuk was de bekentenis dat hij bij het fietsen nooit moe is geweest, en het "sorry Prince" erachteraan

En Kerstin en Karen, die er achter kwamen dat ze wel erg enthousiast waren om zijn 'prestatie'. ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #98 Gepost op: 20-04-2002, 11:24:03 »
george:  "ik stond niet voor een kerkje, was gewoon bezig een prullebak te legen!"
en ook "ik wendde voor dat ik dronken was. ik luisterde hoe het geld klonk en liet harry horen hoe het geld klonk"
;D

aggie

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: 20-04-2002, 11:27:23 »

Ik zat echt al vanaf afl. 1 op george  8), maar dan op de site www.wieisdemol.nl, daar deed ik ook mee aan de pool en ik heb altijd George gestemd als MOL en sinds ik dit forum heb ontdekt (vanaf afl.3 en de pool vanaf afl. 5) heb ik hier getuigen: ambijans, vlaming, aggie...
(help me es jongens  ;) :D)

Idd dreamalot. Volgens mij zat je al snel op het goede spoor, maar stond je toch nog open voor verdachte acties van anderen. ;)