''Elise'', ik heb ook eens dit 2002-forum zitten doorspitten, maar alles staat een beetje verspreid over de topics. Je zoekt mogelijk naar iets soortgelijks als wat we dit jaar hebben gezien, zo'n klokje, bijvoorbeeld, waaruit de letters Georges te maken zijn.
Alles is achteraf even logisch, maar dat komt omdat je dan al weet over wie het gaat. Bij het teruglezen van een aantal topics valt me op, of juist niet, dat de manier waarop de fans schrijven, in wezen niet veel veranderd is. Ook in voorgaande seizoenen waren er dus genoeg kijkers, die gewoon hun aanwijzing als het bewijs zagen dat HUN mol de mol was.
Wat mij bij het uitreiken van de prijs aan John vooral opviel, maar dit kon je pas weten als je serie vier al gezien hebt: Angela zegt heel duidelijk: dankzij Georges komt het geld dat hij heeft achtergehouden (het extra geld dat John als winnaar eigenlijk verdiend zou hebben), in de pot van het volgende seizoen.
Het KAN natuurlijk zijn, dat ze die 15000 (of hoeveel was het nou precies?) euro in de beloningen voor de opdrachten van serie 4 hebben verwerkt, en dat ze hier en daar wat royaler zijn geweest met deze beloningen.
Maar het klopt dus niet helemaal: want de stand van de prijzenpot zou aan het begin van serie 4 op 15000 euro hebben moeten staan, en niet op nul euro. In mijn ogen kun je dat bedrag niet "stilzwijgend'' in de stand van de prijzenpot verwerken. Daar hadden de makers toch op zijn minst een mededeling over kunnen doen, en dat is dus niet gebeurd.