Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
344 gasten en 11 vaste bezoekers (Gupp, xanneweetwel, radjon, Lama1997, Black_and_White, D*N, Mollenmania, ruben67, Mollenvanger-MV, Starlight, TimvDons)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]  (gelezen 7765 keer)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

TAR Host

« Gepost op: 8.05.2017, 21:03:26 »

Foto van Peking Express Facebook

Door middel van een twist zijn Margaux en Awatef terug in de race als samengesteld koppel. Deel hier je mening over het koppel Smiley.

I'm young and in love
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #1 Gepost op: 8.05.2017, 21:07:37 »

Waardeloos koppel. Margaux heeft er helemaal geen zin meer in en geef haar eens ongelijk met zo'n reispartner...
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #2 Gepost op: 8.05.2017, 21:08:14 »

Amai, dat kun je Margaux toch niet aandoen?  Roll Eyes

Ik zie Margaux graag Awa droppen ergens in Laos  schijnheiligerd

Allez #TeamMargaux Bravo!
Awa mag gisteren nog naar huis  Zwaai

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #3 Gepost op: 8.05.2017, 21:09:51 »

Ze slaat haar Verbaasd zelfs.

Dit duo gaat elkaar afmaken voordat ze klaar zijn.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #4 Gepost op: 8.05.2017, 21:31:54 »

Ik kan me de ergernis van Awa heel goed indenken, er is echt geen tempo in te krijgen zeg, pfff....

Keep calm and eat chocolate
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #5 Gepost op: 8.05.2017, 22:42:47 »

Arme Margaux. lekker knuffelen Top dat ze zich niet verlaagt naar het niveau van die ander, maar gewoon zichzelf blijft. Duimen omhoog! Ik ben benieuwd naar wat Ella dit duo gaat brengen.
Joost2

« Antwoord #6 Gepost op: 8.05.2017, 22:47:07 »

Bitchfight tussen Ella & Awa in de sneakpreview van #PekingExpress voor volgende week! Shocked #TeamEllaMargaux Allez, werk die Awa eruit  Bravo!

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
putyourHANSup!

Gaudeamus!

« Antwoord #7 Gepost op: 8.05.2017, 22:48:08 »

#TeamEllaMargaux Allez, werk die Awa eruit  Bravo!
Als dat zou kunnen! Evil Cheesy
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #8 Gepost op: 9.05.2017, 01:04:08 »

Ik zie op Facebook heel veel mensen die boos zijn dat ze terug zijn als duo, maar ik vind dit echt een geweldig duo Bravo!. Wat een vermakelijke tv is dit duo! Elke keer als ze in beeld zijn ga ik stuk Hilarisch

I'm young and in love
Willem26

« Antwoord #9 Gepost op: 9.05.2017, 13:55:23 »

Vergis ik mij, of was Margaux blij dat zij en Awa als duo als laatste aankwamen. En dan ... surprise, surprise ... komt er een groene kaart uit de envelop. Lieve Margaux, ik vrees dat je de gifbeker tot de laatste druppel zult moeten leegdrinken.
« Laatste verandering: 9.05.2017, 14:00:31 door Willem26 » Gelogd
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #10 Gepost op: 9.05.2017, 17:10:58 »

Dit duo zorgt zeker voor vermakelijke tv. 2 mensen die elkaars bloed wel lijken te kunnen drinken. Ik ben echt benieuwd hoe het volgende keer zal gaan verlopen tussen de (soms te) zachtaardige en genietende Margaux en de (soms te) fanatieke en snelle Awa...

Ich bin ein Bärliner!
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #11 Gepost op: 9.05.2017, 18:37:40 »

Vergis ik mij, of was Margaux blij dat zij en Awa als duo als laatste aankwamen. En dan ... surprise, surprise ... komt er een groene kaart uit de envelop. Lieve Margaux, ik vrees dat je de gifbeker tot de laatste druppel zult moeten leegdrinken.
klopt Margaux reageerde echt niet blij en was zich meteen weer moed aan het inpraten.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #12 Gepost op: 15.05.2017, 12:12:58 »

Iedereen met die haat hier op Awa... vermoeiend hoor. Ja ze is irritant en ja ze gaat soms te ver, maar ik irriteer me net zo erg aan Margaux die nul initiatief toont, niks onderneemt, zich nergens overheen zet en maar Ja en Nee blijft zeggen tegen Awa. Kom dan voor jezelf op en wijs Awa terecht. Ik erger me evenveel aan beide kandidaten.
hAgAr

Just Cruisin'

« Antwoord #13 Gepost op: 15.05.2017, 15:51:07 »

Waarom zou die Margaux haar eigenlijk hebben opgegeven voor zo'n programma (en hoe is zo door de screening heen gekomen)? Er straalt vanaf aflevering één helemaal geen plezier van uit. Enkel zelfbeklag en een afwachtende houding. 'tuurlijk, een leuke meid om mee op stap te gaan, maar niet voor een competitieve liftwedstrijd.
Joost2

« Antwoord #14 Gepost op: 15.05.2017, 16:38:51 »

Tja, het kan ook zijn dat Margaux zich niet had voorgesteld dat het meedoen zich zo zou aandoen. Bedoel als je vantevoren een beeld hebt van: liften van plek a naar b is dat heel wat anders dan liften van plek a naar b terwijl andere deelnemers er alles aan doen om jou voor te blijven. En iets kan ook tegenvallen zodra je er zit. En het is ook niet alsof Margaux voor Awa gekozen heeft, ze werd ertoe gedwongen of anders met Steff huiswaarts.

Daarbij denk je dat Awa echt rekening houdt met iemand anders? Awa kun je wel 100x terechtwijzen maar die is Oost-Indisch doof voor kritiek. Het is volgens haar manier en anders niet.  Roll Eyes Ze verliest zich in de strijd en heeft oogkleppen op en is als een ongeleid projectiel. Het is gewoon een duivels dilemma voor Margaux. Enerzijds wil ze echt wel zo lang mogelijk blijven Maar zonder met Awa opgescheept te zitten. Anderzijds zit ze liever thuis dan nog langer met Awa opgescheept te zitten. Ik snap dat wel. Die twee matchen volledig niet met elkaar.

good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #15 Gepost op: 16.05.2017, 16:36:13 »

Ik zie op Facebook heel veel mensen die boos zijn dat ze terug zijn als duo, maar ik vind dit echt een geweldig duo Wat een vermakelijke tv is dit duo! Elke keer als ze in beeld zijn ga ik stuk

Hier hetzelfde. Hoewel ik de twist enigszins dubieus vond (vanuit productioneel/het programmamakers opzicht, aangezien de twist nét kwam toen het minst geliefde koppel afviel) bevalt het resultaat ervan me wel eigenlijk. Want vermakelijke tv is het wel inderdaad! Verder snap ik niet dat Margaux doorging i.p.v Steff. Kon me helemaal vinden in wat Awa zei, want ik krijg niet bepaald de indruk dat Margaux haar best doet en zich echt 100% inzet. Initiatief toont etc. Want Margaux doet wel alsof ze er niet echt zin in heeft doordat ze noodgedwongen gebonden is aan Awa maar met Steff kwam ze ook niet bepaald fanatiek over hoor... overall, had ik i.i.g totaal niet het idee dat ze ook maar enige plezier beleefde aan de race. Dus of het daaraan ligt betwijfel ik.

Het gebrek aan (of i.i.g verschil in) fanatisme werd ook duidelijk zichtbaar vorige aflevering bij die regenplas, nota bene bij een race waar het om snelheid draait, ga je toch niet (op je gemak) omlopen omdat je niet nat wil worden? Vind je het gek dat je dan steeds laatste werd, en Awa en August (vaak) eerste werden? Die zetten alles op alles. Begrijp me niet verkeerd, want op Awa haar aanpak valt veel aan te merken (de manier waarop i.i.g) maar haar kan niet kwalijk genomen worden dat ze zich niet voor de volle 100% geeft. Puur daarover heb ik het even, en dat ontbreekt bij Margaux gewoon enigszins. Dan had ik liever gehad dat Steff was doorgegaan. (Aan de andere kant zorgt de frictie en het contrast tussen Awa en Margaux voor vermakelijke tv, maar op het vlak van competitie, vraag ik me af waarom Margaux überhaupt deelneemt.)

Iedereen met die haat hier op Awa... vermoeiend hoor. Ja ze is irritant en ja ze gaat soms te ver, maar ik irriteer me net zo erg aan Margaux die nul initiatief toont, niks onderneemt, zich nergens overheen zet en maar Ja en Nee blijft zeggen tegen Awa. Kom dan voor jezelf op en wijs Awa terecht. Ik erger me evenveel aan beide kandidaten.
Waarom zou die Margaux haar eigenlijk hebben opgegeven voor zo'n programma (en hoe is zo door de screening heen gekomen)? Er straalt vanaf aflevering één helemaal geen plezier van uit. Enkel zelfbeklag en een afwachtende houding. 'tuurlijk, een leuke meid om mee op stap te gaan, maar niet voor een competitieve liftwedstrijd.

Dit dus. Ik vind Margaux al vanaf het begin competitie-loos, saai (en zelfs plezierloos bijna) overkomen. Wat prima is, maar wat doe je dan in een programma wat om fanatisme en competitie draait? Het is een raadsel waarom die zich überhaupt heeft opgegeven.
Starry Night

« Antwoord #16 Gepost op: 18.05.2017, 01:32:29 »

Geen leuk koppel. Awa slaat veel teveel door op een hele vervelende manier en ze vindt zichzelf wel erg geslaagd, en Margaux vind ik te sloom.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #17 Gepost op: 22.05.2017, 21:45:24 »

Joehoooeee
Joost2

« Antwoord #18 Gepost op: 22.05.2017, 21:49:38 »

Amai, das straf voor Margaux lekker knuffelen Ze kwamen als eerste aan bij de Lao Lao fabriek. Kwamen het eerst aan bij de markt. Hoe eindig je dan laatste?  Roll Eyes Dat de zwarte enveloppe rood zou kleuren was wel duidelijk. Ik heb genoten van Margaux haar deelname aan PE, elk nadeel heeft wel zijn voordeel. Awa speelt niet de finale  boogie

putyourHANSup!

Gaudeamus!

« Antwoord #19 Gepost op: 23.05.2017, 22:26:50 »

Ze hebben hun avontuur als nieuw koppel toch nog mooi weten te beëindigen. Duimen omhoog! Ik kreeg zowaar compassie met Awa. Shocked En ook Margaux vond ik veel leuker deze aflevering. Smiley In haar mooie, Laotiaanse rok. Love
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005